دانلود بازی DeathSpank برای PS3

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

دانلود بازی DeathSpank برای PS3

داستان DeathSpank از جایی آغاز می شود که قهرمان بازی برای یافتن شیئی خاص که در تمام عمرش به جست و جوی آن می پرداخته است آغاز می شود. این شیئی و اثر باستانی The Artifact نام دارد که هم اکنون به آن بسیار نزدیک شده است. اما اتفاقات بر طبق میل او نیست و در هنگامی که قهرمان ما پس از سالها عمر خود و جستجو اثر باستانی را پیدا کرده است، این شئی توسط یکی از فرمانده هان اصلی آن منطقه دزدیده می شود و ماجراجویی های DeathSpank آغاز می شود. داستان بازی نیز از قواعد و اصول مانکی آیلندی! پیروی می کند، بدین معنا که اصل داستان توسط میان پرده هایی که در بازی وجود دارند نمایش داده می شود و بخش دیگر از طریق گفت و گوها روایت می شود. اصل داستان در حواشی حوادث روایت می شود که این مورد با توجه به حضور ران گیلبرت بسیار استادانه و با ظرافت انجام شده است. شخصیت پردازی یا دیالوگ ها از مهم ترین و جذاب ترین بخش های طنزگونه بازی به حساب می روند. در چنین سبکی نباید انتظار یک داستان فوق العاده را داشت، بازی دارای یک داستان سرراست و فاقد پیچیدگی است که مشکلی ایجاد نمی کند! نام گذاری، صداگذاری و طراحی کاراکترها بی نظیر است و هر کاراکتر و شخصیت موجود در بازی ماجرای خاص خود را دارد. حتی سازندگان از یک گاو نیز در بازی نگذشته اند! برای مشاهده ادامه نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بی نظیر را برای اولین بار از وبسایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

deathspank cover small دانلود بازی DeathSpank برای PS3

 

 

امتیازات بازی :
گیم پلی : ۱۶
گرافیک : ۱۶
موسیقی و صداگذاری : ۱۷
امتیاز کلی و ارزش بازی : ۱۷

 

ماموریت های موجود در بازی به سه بخش تقسیم می شوند، "کارهایی که قبلا انجام داده ام " به معنای ماموریت های انجام شده ، " کارهای غیرمهمی که باید انجام بدهم" ! به معنای ماموریت های فرعی موجود در بازی که تعدادشان کم نیست و در آخر " کارهای مهمی که باید انجام دهم " که به معنای ماموریت های اصلی هستند. ماموریت ها به کارهای مختلفی ماننده کشتن یک نفر یا جمع کردن یک آیتم برای یک فرد خاص و… می شود. برخی ماموریت های یکسان نیز با ورود به هر منطقه جدید باز می شود، برای مثال در برخی مناطق فردی در روبروی یک غار می ایستد که در صورت کمک به او و به دست آوردن کریستال صورتی رنگ داخل غار وی کلید صندوقی که در همان غار وجود دارد را به شما خواهد داد که حاوی اشیای با ارزشی است. پس از رفتن به یک سطح یا Level بالاتر می توانید یک کارت شخصیت ارتقا یا Hero Cards انتخاب کنید. این کارت ها کارهایی ماننده افزایش قدرت، افزایش سرعت، افزایش سپر دفاعی، افزایش پول و… را انجام می دهند که تاثیر قابل قبولی بر روند بازی می گذارد. در نهایت در بازی به لول ۲۰ خواهید رسید که پس از آن کشتن دشمنان دیگر تاثیری در افزایش درجه شما ندارد.

DeathSpank دارای یک گرافیک هنری و زیبا است که شما را به یاد نقاشی های آبرنگ گونه می اندازد. بازی از موتوری که توسط خود ران گیلبرت ساخته شده است، یعنی انجین SCUMM استفاده می کند. کاراکترها و اشیای دو بعدی در فضای سه بعدی ایزومتریک ترسیم شده اند. در بازی تمام شخصیت ها ماننده دشمنان و یا شخصیت های فرعی و … دارای یک طراحی سه بعدی هستند و دیگر اجزا محیط ماننده خانه ها، درخت ها، سنگ ها و… از یک طراحی دو بعدی بهره می برند. در حالت کلی بازی دارای گرافیکی ساده اما جذاب و لذت بخش است. DeathSpank از قابلیت CO-OP نیز پشتیبانی می کند و می توانید این بازی را دونفره پیش ببرید.
اما نفر دوم تنها نقش یک نوکر را دارد!! چرا که شخصیت دوم یعنی اسپارکلس یک جادوگر است و از همین رو تنها جادو می زند و قابلیت و اختیار دیگری ندارد و تنها نقش یک یار کمکی را ایفا خواهد کرد. موسیقی و دیالوگ ها همانطور که گفته شد بی نظیر هستند. موسیقی ها تنوع خوبی دارند و متناسب با فضاهای بازی کار شده اند و در هنگام مبارزات نیز ریتم سریع تری به خود می گیرند. در صورتی که فقط ماموریت های اصلی بازی را انجام دهید بازی چیزی در حدود ۶ الی ۷ ساعت گیم پلی مفید دارد، اما وجود ماموریت های فرعی بامزه و جذاب باعث می شود وقت بیشتری بر روی آن بگذارید و در محیط زیبای بازی به گشت و گذار بپردازید.

منبع توضیحات: مصطفی دژفر از وبسایت بازی رایانه

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: ندارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : ندارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویری از محیط بازی:

deathspank screenshot 01 small دانلود بازی DeathSpank برای PS3 deathspank screenshot 02 small دانلود بازی DeathSpank برای PS3

deathspank screenshot 03 small دانلود بازی DeathSpank برای PS3 deathspank screenshot 04 small دانلود بازی DeathSpank برای PS3

deathspank screenshot 05 small دانلود بازی DeathSpank برای PS3 deathspank screenshot 06 small دانلود بازی DeathSpank برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D: منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

source دانلود بازی DeathSpank برای PS3 توضیحات برای اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، ۲ فایل با پسوند PKG به شما داده می شود. این ۲ فایل را در فلش و یا هارد اکسترنال خود کپی کنید. دقت کنید که در هنگام کپی کردن ، در هیچ فولدری کپی نکنید و در روت کپی کنید. سپس در آپشن Install Package Files در کنسول خود رفته ، ابتدا فایل DeathSpank EU (www.Downloadha.com).pkg و بعد DeathSpank EU-FIX (www.Downloadha.com).pkg را نصب کنید. حال منوی بازی در کنار Game های شما اضافه می شود. می توانید به اجرای بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی DeathSpank برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی DeathSpank برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Uploadbaz

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Uploadbaz 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:12  توسط محمدصابر مشایخی