Portable Extreme Racers PC Game - دانلود بازی ماشین مسابقات افراطی

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

Portable Extreme Racers PC Game - دانلود بازی ماشین مسابقات افراطی

بازی کامپیوتر زیبای رانندگان افراطی از سری بازی های هیجان انگیز اتومیبل رانی می باشد که از سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است. آقایان موتور های اتومبیل خود را روشن کنید! حداکثر توان و فشار خود را پشت چرخ های اتومبیلتان قرار دهید تا بتوانید در این مبارزه سوزان و سریع امتیاز کسب کنید. این بازی برای افرادی است که عاشق ماشین های مسابقه ای هستند. شما باید در مسیر های طولانی و پر پیچ و خم به مسابقه بپردازید. شما میتوانید رنگ ماشین و مدل آن را انتخاب کنید. بهترین حالت بازی زمانی است که شما با استفاده از کیبرد به انجام این بازی بپردازید.
با دانلود بازی ماشین Extreme Racers افکت های صدا بسیار خوب شنیده می شوند به طوری که شما صدای موتور ماشین خود را به خوبی می شنوید و از آن لذت می برید. شما می توانید با دانلود این بازی در همین لحظه وارد مسابقه شده و مسابقات خود را با دیگر افراد مسابقه دهنده آغاز کنید. به یاد داشته باشید که شما باید حداکثر تلاش خود را برای اول شدن کنید.

Portable Extreme Racers PC Game - دانلود بازی ماشین مسابقات افراطی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP, Windows Vista یا Windows 7
  • پردازنده: 3.00 GHz
  • حافظه رم: 1 GB
  • کارت گرافیک: 128 Mb 3D Graphic Card


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:38  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی استراتژیک Empire Defense II v1.0.5

empire1 بازی استراتژیک Empire Defense II v1.0.5

نسخه دوم بازی زیبای Empire defense یکی از بازی های پرطرفدار سبک Tower Defence میباشد. مشابه این سبک میتوان بازی زیبای WarCraft را نام برد. باید در نقشه های خود سلاح های دفاعی درست کنید و در بالای برج ها، سربازان تیر انداز مستقر کنید. بعد از زمان معینی دشمن نفوذ میکند و حال شما باید با تقویت و پشتیبانی از نیروهای دفاعی خود از نفوذ بیشتر دشمن جلوگیری کنید. این بازی دارای ۵ نقشه جدید، ۹ نوع برج دفاعی مختلف و بیش ار ۲۰ مرحله می باشد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:36  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی با ریختن پودر در Nose Candy v2.3.0

121 بازی با ریختن پودر در Nose Candy v2.3.0

مقداری پودر آماده شده است، آنرا روی صفحه بریزید، سپس در یک خط قرارشان بدید و اگر خواستید پودرها را جمع کنید. Nose Candy به صورت بازی در چند سطح می باشد و یک نرم افزار سرگرمی جالب محسوب می شود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:35  توسط محمدصابر مشایخی