معرفی و دانلود ویندوز ۸، نسخه مصرف کننده نسخه ی آزمایشی جدید

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

معرفی و دانلود ویندوز ۸، نسخه مصرف کننده نسخه ی آزمایشی جدید

معرفی و دانلود ویندوز ۸ ، نسخه توسعه دهندگان (۳۲ و ۶۴ بیت) 



Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86/x64
نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.
موارد موجود در نسخه ۶۴ بیت (توسعه دهندگان ) به همراه ابزار های جانبی :


Sha 1 hash – ۶FE9352FB59F6D0789AF35D1001BD4E4E81E42AF
64-bit Windows Developer Preview
Windows SDK for Metro style apps
Microsoft Visual Studio 11 Express for Windows Developer Preview
Microsoft Expression Blend 5 Developer Preview
28 Metro style apps including the BUILD Conference app

موارد موجود در نسخه ۳۲ بیت (توسعه دهندگان ) :

Sha 1 hash – ۴E0698BBABE01ED27582C9FC16AD21C4422913CC
Windows Developer Preview and Metro style apps on a 32-bit PC

سیستم مورد نیاز برای ویندوز ۸ :

۱gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
1gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)
16GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)
DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:معرفی و دانلود ویندوز ۸, نسخه مصرف کننده نسخه ی آزمایشی جدید,ساعت 8:52  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود ویندوز ٧ به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 (x86/x64) Integrated February 2012

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۲٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده February 2012 |

|نسخه ۶۴ بیتی به پست افزوده شد|

Windows 7 Ultimate دانلود ويندوز ٧ به همراه آخرين آپديت Windows 7 Ultimate SP1 (x86/x64) Integrated February 2012


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:دانلود ویندوز ٧ به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 (x86/x64) Integrated February 2012,ساعت 15:43  توسط محمدصابر مشایخی 

- سیستم عامل لینوکس ردهت فدورا 13

فدورا (به انگلیسی: Fedora) یک سیستم عامل رایانه‌ای و نام توزیعی از گنو/لینوکس است و توسط اعضای پروژه فدورا ساخته می‌شود. این پروژه توسط شرکت ردهت حمایت می‌شود.

بالاخره نسخه‌ی ۱۳ فدورا، منتشر شد. فدورا یکی از توزیع‌های محبوب لینوکس است که بر اساس آمار بازدیدکنندگان سایت DistroWatch سومین توزیع محبوب لینوکس بعد از اوبونتو و لینوکس مینت به حساب می‌آید.

هدف این پروژه ساخت یک سیستم عامل چندمنظوره است که به‌طور کلی از بسته‌های نرم‌افزاری رایگان ایجاد شده‌است. این توزیع به آسانی نصب و تنظیم می‌شود. بسته‌های نرم‌افزاری و نرم‌افزارهای موردنیاز آن‌ها به آسانی توسط نرم‌افزار یام قابل دریافت‌اند. هر ۶ یا ۸ ماه یک نسخه جدید از فدورا عرضه می‌شود. آخرین نسخه آن فدورا 13 است. همراه این سیستم عامل برنامه‌های زیادی عرضه می‌شود.

Redhat Fedora 13 - سیستم عامل لینوکس ردهت فدورا 13


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:4  توسط محمدصابر مشایخی 

Windows XP SP3 Final lite 2008 - ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 بسیار سریع

امروزه ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 یکی از مهمترین عامل های کند شدن رایانه ها به شمار می آید و بسیاری از کاربران را مجبور به ارتقاء سخت افزاری یا استفاده از ورژن اولیه ویندوز نموده است، اما چطور می توان ویندوزی با سرعت و امنیت بالا داشت؟ برای این منظور هکرهای بسیاری برای بالا بردن سرعت ویندوز آن را بهینه سازی کرده اند که سایت دانلود رایگان نرم افزار یکی از بهترین ویندوز های سرویس پک 3 با تمام امکانات و امنیت و سرعت فوق العاده بالا را برای کاربران با سرعت دستگاه کند و بازی خورها قرار داده است.

شما می توانید به صورت رایگان به دانلود ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 پرسرعت از این سایت نمایید. Windows XP SP3 موجود مهمترین و آخرین به روز رسانی ها همچنین آخرین ورژن نرم افزار های مایکروسافت را داراست و بهترین انتخاب برای کاربران دارای کامپیوتر های کند و بازی خور های حرفه ای که می خواهند بیشترین امکانات سخت افزاری را در اختیار بازی قرار دهند و بهترین کارایی را داشته باشند می باشد. فایل موجود را به راحتی می توانید با نرم افزار Nero بر روی سی دی رایت کرده و سی دی قابل بوت را در سی دی رام قرار دهید، سپس ویندوز بدون هیچ سوالی شروع به نصب کردن می نماید و در حدود 10 دقیقه نصب پایان یافته، شما می توانید از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید.

Windows XP SP3 Final lite 2008 v3.0 - ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 بسیار سریع


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:3  توسط محمدصابر مشایخی 

Windows Seven BETA - Build 7000.0.081212-1400 - دانلود ویندوز 7 با لینک مستقیم با سریال معتبر

تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز 7 مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز 7 مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز 95 بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز 7 می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و ... وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است! در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز7 را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های واین نسخه از ویندوز ارائه شده است.

Windows
Seven BETA - Build 7000.0.081212-1400 - دانلود ویندوز 7 با لینک مستقیم با سریال معتبر


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:0  توسط محمدصابر مشایخی 

Windows XP SP3 - دانلود ویندوز xp ایکس پی سرویس پک 3 نسخه اصلی

 

در فرهنگ رایانه سیستم عامل نرم‌افزاری است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و بستری را فراهم می‌سازد که نرم افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند. سیستم عامل خدماتی به برنامه‌های کاربردی و کاربر ارائه می‌دهد. برنامه‌های کاربردی یا از طریق واسطهای برنامه نویسی کاربردی (Application User Interface-APIs) و یا از طرق فراخوانی های سیستم (system call) به این خدمات دسترسی دارند. با فراخوانی این واسط ها، برنامه‌های کاربردی می‌توانند سرویسی را از سیستم عامل درخواست کنند، پارامتر ها را انتقال دهند، و پاسخ عملیات را دریافت کنند. ممکن است کاربران با بعضی انواع واسط کاربری نرم افزار مثل واسط خط فرمان (Command Line Interface-CLI) یا یک واسط کاربری گرافیکی (Graphical User Interface-GUI) با سیستم عامل تعامل کنند. برای کامپیوتر های دستی و رومیزی، عموما واسط کاربری به عنوان بخشی از سیستم عامل در نظر گرفته می‌شود. در سیستم های بزرگ و چند کاربره مثل یونیکس و سیستم های شبیه یونیکس، واسط کاربری معمولا به عنوان یک برنامه کاربردی که خارج از سیستم عامل اجرا می‌شود پیاده سازی می‌شود.

ویندوز ایکس پی (به انگلیسی: Windows XP) یکی از سیستم عامل‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز ایکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز ایکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز ایکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد.

با توجه به پرطرفدار بودن این نرم افزار سیستم عامل, سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما دوستداران خود ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 را به صورت سورس اورجینال مایکروسافت همراه با مدیا پلیر 11 و اینترنت ایکسپلورر 7 با قابلیت ساتا ساپورت در اختیار کاربران عزیز ایرانی قرار داده است. این نسخه کامل ترین نسخه موجود در بین سایت های فارسی دانلود می باشد و نسخه ۵٫۱.۲۶۰۰v.۵۵۱۲ Serivce Pack 3 می باشد که نسخه کاملا پایداری می باشد. موارد خاصی در نسخه بروز شده ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 نهادینه شده است که دانستن آنها برای کاربران حرفه ای که از این سیستم عامل شرکت مایکروسافت به صورت دائمی استفاده می کنند بسیار مهم است. در ضمن این سیستم عامل تا تاریخ April 8, 2014 از سوی مایکروسافت پشتیبانی می شود و بروزرسانی منتشر خواهد شد.

Windows XP SP3 - دانلود ویندوز xp ایکس پی سرویس پک 3 نسخه اصلی

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:59  توسط محمدصابر مشایخی 

Portable Micro Windows XP - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب

یا تا به حال شده است که به یک ویندوز بدون نیاز به نصب نیاز پیدا کنید ؟! برای مثال وقتی بر روی رایانه ای ویندوز 7 نصب باشد و بخواهید کار کوتاهی را از طریق ویندوز ایکس پی بر روی همین ویندوز انجام دهید، در این مواقع یک ویندوز بدون نیاز به نصب می تواند بسیار کارساز باشد. یا شاید هم برای شما پیش آمده باشد که ویندوز XP تان خراب شده باشد ونتوانید وارد آن بشوید و یا به دلیل ویروسی شدن سیستم شما بقدری کند شده است که قادر به انجام کاری نیستید که در این مواقع استفاده از ویندوز های پرتابل می تواند گزینه مناسبی باشد. البته این را هم در نظر بگیرید که شاید شما با درایو ویندوز خود کار دارید و نمی خواهید آن را فرمت کنید تا Win XP جدیدی را نصب کنید. در این گونه مواقع این گونه ویندوز های پرتابل می توانند باعث شوند که شما به اطلاعات هارد خودتان دسترسی داشته باشید.
Micro Windows XP نسخه پرتابل ویندوز ایکس پی است که می تواند با استفاده از سی دی یا فلش اجرا شود. با این ویندوز کم حجم بدون نیاز به نرم افزار های ماشین مجازی از جمله VMWARE به راحتی می توانید ویندوز ایکس پی پرتابل را در هر Windows دیگری اجرا کنید. این Windows کاملا آپدیت شده می باشد و تمام امکانات یک ویندوز ایکس پی را داراست و به راحتی می توانید از آن به صورت اشتراکی و بدون نیاز به نصب استفاده کنید. هم اینک شما عزیزان می توانید با دانلود کم حجم و به راحتی این پک با ارزش را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید. امیدواریم با دانلود ویندوز ایکس پی پرتابل بتوانید مشکلاتی که گاهی با خرابی ویندوزتان دارید را مرتفع کنید.

Portable Micro Windows XP (2010) - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:59  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 صفحه بعد