ترفند بوت و نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت روی یک کامپیوتر با استفاده از فلش‌مموری

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

ترفند بوت و نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت روی یک کامپیوتر با استفاده از فلش‌مموری

یکی از راه‌های بسیار مناسب برای نصب سیستم‌عامل‌های مختلف برروی کامپیوتر، استفاده از حافظه‌های جانبی مانند فلش‌مموری‌ها می‌باشد. اما چگونه می‌توان به وسیله یک فلش‌مموری، کامپیوتر را بوت کرد؟ اگر کلیه محتویات دیسک نصب ویندوز 7 یا هر سیستم‌عامل دیگری را در داخل یک فلش‌مموری کپی کنید، باز هم نمی‌توانید از این فلش‌مموری برای نصب سیستم‌عامل برروی کامپیوتری که سیستم‌عامل ندارد، استفاده کنید. برنامه‌های متفاوتی به منظور ساخت یک فلش درایو قابل بوت برای نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت وجود دارند. اما امروز تصمیم داریم به کمک برنامه YUMI، نحوه ساخت یک فلش درایو با قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را برایتان شرح دهیم.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:ترفند بوت و نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت روی یک کامپیوتر با استفاده از فلش‌مموری ,ساعت 5:16  توسط محمدصابر مشایخی 

روش ساختن شوکر برقی


روش کار:
فلش دوربين ها به انرژي زيادي نياز دارد به همين دليل مقدار بسيار زيادي از انرژي الکتريکي (ولتاژ بسيار بالا با شدت جريان کم) را در يک خازن براي فلش زدن ذخيره مي کنند و يک دفعه آن را تخليه مي کنند. ما با استفاده از کيت داخل دوربين هاي يک بار مصرف مسير اين انرژي ذخيره شده را تغيير مي دهيم و مثلآ به دو پيچ وصل مي کنيم حال اگر اين دو پيچ روي بدن يا هر جسم رساناي ديگر قرار بگيرند انرژي الکتريکي بين آن دو نقطه جريان پيدا مي کند و تخليه مي شود و باعث شوک مي شود، بدين ترتيب يک شوک دهنده (Shocker و Taser هم مي گويند) مي سازيم.

برای ساختن شوکر که خیلی آسان است به ادامه ی مطلب بروید راستی نظر یادتون نره


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:روش ساختن شوکر برقی,ساعت 21:49  توسط محمدصابر مشایخی 

هک یاهو آیدی با نرم افزار ساده و کم حجم Magic PS

یکی از متداول ترین Trojan هایی که در حال حاضر بین کاربران به خصوص ایرانی‌ها رایج شده و کار آن هم فقط دزدیدن و ارسال ای دی و کلمه عبور (پسورد) یاهو مسنجر می‌باشد برنامه Magic PS است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید کار کردن با این برنامه بسیار راحت است.

Magic PS Final

نحوه کلی کار کردن با این برنامه به این صورت است که شما پس از مشخص کردن مواردی که مایلید آن اطلاعات را بدست آورید ، یاهو آیدی خود را در قسمت Your Yahoo ID وارد می‌نمایید و پس از مشخص کردن آیکون و نام برای فایل تروجان و کلیک بر روی دکمه Create MPS فایل تروجانی که آماده شده است را تحویل می‌گیرید و فقط کافیست تروجان را برای شخصی که می‌خواهید او را هک کنید از راه‌های مختف مانند ایمیل ، چت و غیره ارسال کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 27 اسفند 1390برچسب:هک یاهو آیدی با نرم افزار ساده و کم حجم Magic PS,ساعت 1:35  توسط محمدصابر مشایخی 

ترفند اینترنت رایگان ایرانسل

 

irancell 300x252 ترفند اینترنت رایگان ایرانسل

حتماً تا به حال از اینترنت رایگان ایرانسل شنیدید؟ امروز به شما ترفند استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل را یاد میدیم

 این مطلب مخصوص اعضا می باشدبرای خواندن ادامه مطلب ابتدا عضو شوید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:ترفند اینترنت رایگان ایرانسل,ساعت 12:36  توسط محمدصابر مشایخی 

ويندوز خود را ارجينال كنيد !

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

برخي از نسخه هاي ويندوز XP پس از نصب، ما را با پيغام هايي مبتني بر ارجينال نبودن و امثال آن مواجه مي كنند كه اين موضوع سبب نگراني و باعث بروز مشكلاتي براي كاربران شده است. بخصوص زماني كه اينگونه پيغام ها به طور مكرر و گاه نامربوط و در حين كار تكرار شده و گاهي نيز با اخلال در كار سيستم، سبب كلافگي كاربران مي شوند. در همين رابطه ترفندي را خدمت شما عزيزان مطرح مي كنيم، تا در صورتي كه با ويندوز خود مشكلي داريد بتوانيد آن را حل كنيد.
 - ابتدا از منوي Start گزينه Run را اجرا كنيد و با تايپ عبارت regedit و زدن OK، وارد پنجره رجيستري شويد.
 - حالا از پنجره باز شده به آدرس زير برويد:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\WPAEvents
 - از قسمت راست پنجره، روي OOBETimer دوباره كليك كنيد تا پنجره اي باز شود.
 - مقدار FF را در مقدار بالا فقط به 00 تغيير دهيد. سپس روي دكمه ok كليك كنيد و رجستري را ببنديد.
 - از منوي Start گزينه Run را كليك كنيد و اين دستور را بنويسيد:

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:ويندوز خود را ارجينال كنيد !,ساعت 11:46  توسط محمدصابر مشایخی 

افزايش سرعت دانلود فايل در اينترنت

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

در اينجا به معرفي يك روش جالب و موفق براي افزايش سرعت دانلود در اينترنت مي پردازيم قابل توجه افرادي كه هنوز سرعتهاي كم Dial Up را هنوز تحمل مي كنند. براي انجام اين كار، در دسكتاپ، كليك راست كرده و وارد گزينه Properties شده و سپس در پنجره desktop وارد گزينه customize desktop شويد و سپس منوي Web  را انتخاب كنيد و به بخش properties برويد .

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:افزايش سرعت دانلود فايل در اينترنت,ساعت 11:46  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 صفحه بعد