نتایج کامل سوپر شوء راء 9 آپریل 2012 - WWE Super Show Raw 2012.04.09 Full Results

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

نتایج کامل سوپر شوء راء 9 آپریل 2012 - WWE Super Show Raw 2012.04.09 Full Results

 

 

» نتایج کامل ماندی نایت راء 9 آپریل 2012 :

ماندی نایت راء این هفته بامداد سه شنبه در واشینگتن دی سی برگزار شد و شش مسابقه برگزار شده در خود را دید. ادامه درگیری براک لسنر و جان سینا، شوء این هفته را تحت تاثیر خود قرار داده بود تا اینکه بالاخره این مسابقه برای پی پر ویو اکستریم رولز ثبت شد. حمله کین به سه گست هاست ویژه راء این هفته نیز در نوع خود جالب بود و موجب رقم زدن اتفاقات زیبایی در شوء شد. هم اکنون می توانید در ادامه مطلب شاهد مشروح نتایج این هفته باشید.






پروموی ابتدای شوء:

در ابتدا، جان لورینایتیس همراه با دیوید اوتانگا با بووو تماشاگران وارد آرنا و سپس رینگ شدند. لورینایتیس، براک لسنر را معرفی کرد و براک با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد. جانی، وی را فیس جدید دبلیو دبلیو ای معرفی کرد و سپس پس از پخش صحنه ای از حمله هفته گذشته لسنر به سینا، جانی، مسابقه این دو در اکستریم رولز را بصورت رسمی ثبت کرد. لسنر از جانی تشکر کرد و گفت: ممنونم که عقل داشتید و من را برگرداندید تا به WWE مشروعیت بدهید! این جمله با بووو تماشاگران روبه رو شد که در اینجا موزیک جان سینا زده شد و وی به رینگ آمد. سینا ابتدا نیش خندی زد و یک ضربه به صورت لسنر وارد کرد. براک به شدت با او درگیر شد و هر دو استار در حال زدن هم هستند تا جائی که ماموران امنیتی، دیوید اوتانگا و سوپراستاران داخل لاکرروم هم برای جدایی این دو اقدام کردند و موفق شدند که این دو را از هم جدا کنند. در حالی که لب سینا به دلیل پارگی پر از خون شده، وی مجددا به رینگ آمد و به لسنر حمله کرد. سینا و لسنر دوباره با هم درگیر شدند و همه افراد حاضر در آنجا سعی بر جدا کردن آنها دارند و در نهایت لسنر یک بیگ رایت هند قوی زد و سینا با دهانی خونی در رینگ افتاد. در پایان لسنر رینگ را ترک کرد و این بخش به پایان رسید.
پس از بازگشت از تبلیغات، در لاکرروم، جان لورینایتیس سر تدی لانگ داد و فریاد میکرد و وی را مقصر این اتفاقات خواند. لانگ گفت: سینا در کنترل است و جانی خواست که سینا توضیح دهد. سپس ایو تورس وارد اتاق شد و از جانی یک قرار ملاقات خصوصی خواست و سپس آنجا را ترک کرد.


مسابقه اول: تگ تیم مچ ............................................ برنده مسابقه: برودس کلای و سانتینو مارلا
» در این بازی تگ تیم مچ، فیس ها در مقابل دالف زیگلر و جک سواگر قرار گرفتند.
یک هدبات و سپس اسپلش از کلای کافی بود که وی بتواند به راحتی زیگلر را پین کند.

بک استیج با جان سینا:
دوربین به اتاق جانی رفت و ابتدا د میز وارد شد و کمی مشغول تعریف کردن از خودش شد. سپس تدی لانگ دنبال سینا بود که سینا وارد اتاق جانی شد و خطاب به لورینایتیس گفت: تو برای این، لسنر را برگرداندی که مرا از این بیزنس بیرون کنی! این خونریزی من دلیلش این نیست که فرار میکنم، نه من آماده ام که امشب با هر کسی که بخواهی، بازی کنم! برای من حریف پیدا کنید چون من سوپراستار مشروع دبلیو دبلیو ای هستم. سپس جانی به لانگ دستور داد که اوتانگا را برای بازی امشب پیدا کنند!


مسابقه دوم: آرتروث در مقابل کودی رودز .......................... برنده مسابقه: آرتروث
موزیک بیگشو زده شد و ویدئویی از ناک اوت شدن رودز پخش شد تا آرتروث موفق شود لیتل جیمی را اجرا کند!
» پس از پایان بازی، بیگشو در استیج آرنا حضور پیدا کرد و به رودز خندید!


مسابقه سوم: لرد تنسای در مقابل یوشی تاتسو ................. برنده مسابقه: لرد تنسای
حملات و اجرای انواع و اقسام فینیشر ها روی تاتسو و عدم پاسخ او موجب شد داور بازی را متوقف کند.
» پس از پایان این تصمیم داور، تنسای همانند هفته قبل با دست خود به سر یوشی حمله کرد.


پروموی سی ام پانک:
تم سانگ سی ام پانک زده شد و او با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد. وی گفت: به اینجا آمدم تا سکوت را بشکنم. استریت ادج چیزی نیست که هر کسی متوجه آن شود و انتخاب کند. من این را انتخاب کردم نه برای اینکه خودم را خوب نشان دهم یا بخواهم آن را مد کنم. این سبک زندگی من نیست اما افتخار میکنم که استریت ادج هستم و مسئله ای نمیبینم که دلیل این اتفاق را به کسی بگویم! چون دلایل آن خصوصی است و به کسی مرتبط نیست و همچنین به آن اهمیت میدهم. همیشه گفتم که بالای WWE هستم و الان نیز در آن حضور دارم چون بهترین کشتی گیر در دنیا هستم. اما هنگامی که جریکو آمد، میخواست که بگوید، وی در دنیا بهترین است ولی وقتی شکست خورد، مسائل شخصی را وسط کشید. او در این چند هفته سعی کرد که حقایق را بگوید که گفت اما خیلی دروغ هم به مردم تحویل داد! حالا هیچ چیز مهم نیست چون او به من در رسلمنیا باخت! پانک میخواهد درباره پدرش صحبت کند و ظاهرا در حال گریه کردن است. وی میخواهد در مورد مست بودن پدرش حرف بزند که جریکو روی مانیتور آرنا دیده شد و وی شروع به صحبت کرد و گفت: پانک، سرانجام طعم مست بودن را خواهد چشید! شاید پانک شگفت زده شود که چه طور من، یک بطری را میزنم! پانک خیلی سرخوش است. من زندگی خود را کنترل نمیکنم بلکه الکل، زندگی مرا کنترل میکند. پانک به یک الکلی تبدیل شده است. جریکو ادامه داد: من مجبور نیستم که طعم چشیدن الکل را برای اولین بار به تو بدهم! تو برای اولین بار در حال مزه کردن CM Drunk هستی. سپس پانک در پایان گفت: همه این ها فقط یک بطری بود که تو سرم شکاندی. حالا میخواهم تو را جائی بفرستم که فرستادند مرا بزنی؛ این یعنی اینکه میخواهم به باسنت ضربه ای بزنم!


مسابقه چهارم: سی ام پانک در مقابل مارک هنری ................ برنده مسابقه: مارک هنری
» این مسابقه بر سر تایتل قهرمانی WWE پانک برگزار شد.
پانک، مانیتور روی میز گزارشگران را برداشت و به سر هنری کوبید تا داور بازی را DQ اعلام کند.
» پس ازپ ایان بازی، پانک با مانیتور وارد رینگ شد که موزیک کریس جریکو زده شد و پانک در حال پیدا کردن او بود! جریکو با دو آبجو در حال آمدن به سمت رینگ است. حواس پانک پرت شد و هنری او را به سمت میز گزارشگران پرتاب کرد و سپس در رینگ چند بیگ رایت به او زد و در نهایت با اجرای ورلد استرانگست اسلم، رینگ را ترک کرد. حالا جریکو بالای سر پانک آمد و بطری را باز کرد اما پانک یک ضربه با پا به وی زد و شروع به زدن پانچ کرد اما کد بریکر را دریافت کرد! سپس جریکو، پانک را یک احمق حرام زاده خواند و پشت سر هم چند بطری را باز کرد و آبجو ها را روی پانک ریخت! داورها در حال رسیدگی به وضعیت پانک هستند اما جریکو یک کد بریکر دیگر را اجرا کرد. جریکو پس از کمی خوش حالی با تایتل WWE، رینگ را ترک کرد!


مسابقه پنجم: آلبرتو دلریو در مقابل زک رایدر ........................ برنده مسابقه: آلبرتو دلریو
رایدر در اجرای راف رایدر ناموفق بود و در مقابل کراس آرم بریکر نیز طاقت نیاورد و تپ اوت کرد.

پروموی Three Stooges:
در ادامه سه گست هاست ویژه راء این هفته با اجرای تم سانگ هالک هوگان وارد رینگ شدند. Curly لباس هوگان را پوشیده است در حال تقلید حرکات هوگان در رینگ است و کمی هم فیلم خود را تبلیغ کرد. در اینجا تم سانگ کین زده شد و او با حرکات دست های خود، آتش را از چهار گوشه رینگ بلند کرد و موجب پا به فرار گذاشتن Moe و Larry شد. Curly همچنان در حال تقلید حرکات هوگان است و کین هم بدون شوخی یک چوک اسلم سنگین را روی وی اجرا کرد! پس از پایان این بخش، در بک استیج مارک هنری در مصاحبه با جاش میتوز گفت: دو هفته است که در حال بردن سی ام پانک هستم! هفته آینده، مسابقه ما No DQ و No Count Out خواهد بود و من قهرمان جدید تایتل WWE خواهم شد!

مصاحبه براک لسنر:
سپس براک لسنر در بک استیج در حال مصاحبه با جاش میتوز است. میتوز پرسید: آیا افتخار میکنی که به WWE برگشتی؟ لسنر پاسخ داد: من برای همه کارهایی که انجام دادم، افتخار میکنم. من وقتی دبلیو دبلیو ای را ترک کردم، رفتم و قهرمان یو اف سی شدم! آن کمپانی را به درجاتی بالا رساندم و خوش حالم که جان لورینایتیس، مرا به سطح اول کمپانی آورده است. من یک ماشین جنگی هستم و فقط به باسن بقیه ضربه میزنم! اینجا برای پیدا کردن دوست نیامدم!


مین اونت
مسابقه ششم: جان سینا در مقابل دیوید اوتانگا .................... برنده مسابقه: جان سینا
سینا AA را اجرا کرد و سپس STF را نیز اجرا نمود که اوتانگا پس از چند ثانیه تپ اوت نمود.
» پس از پایان بازی، در حالی که سینا در حال خوش حالی در رینگ است، براک لسنر از میان تماشاگران به سمت رینگ رفت. وی وارد رینگ شد و لو بلو را به سینا زد و سپس با گفتن "یو کنت سی می" به تمسخر سینا پرداخت و در نهایت F5 را اجرا کرد و شوء با خوش حالی لسنر به پایان رسید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:نتایج کامل سوپر شوء راء 9 آپریل 2012 - WWE Super Show Raw 2012,04,09 Full Results,ساعت 19:56  توسط محمدصابر مشایخی