جدیترین و تازه ترین خبرها از دنیای رستلینگ: آخرین وضعیت قرارداد براک لسنر با کمپانی و ...

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

جدیترین و تازه ترین خبرها از دنیای رستلینگ: آخرین وضعیت قرارداد براک لسنر با کمپانی و ...

 

 



» جدیترین و مهم ترین خبرها از دنیای رستلینگ:

وضعیت قرارداد لسنر:
در چند روز اخیر و در طی بازگشت براک لسنر به دبلیو دبلیو ای شایعات فراوانی درباره مدت قرارداد و دستمزد فایتر ...

هوم ویدئو جدید آندرتیکر:
سایت مرتبط با خبرهای دی وی دی های دبلیو دبلیو ای خبر داد که در حال کار بر روی هوم ویدئو جدید آندرتیکر است ...

راء سه ساعته :
پیش از پی پر ویو نو وی اوت ، دبلیو دبلیو ای یک ماندی نایت راء 3 ساعته و ویژه را برگزار خواهد کرد ...

مسابقات لاک داون:
در فاصله یک هفته مانده به برگزاری یکی از بزرگترین پی پر ویو های تی ان ای، تعداد مسابقات این رویداد به 7 ...

میک فولی در رسلمنیا 29؟
به تازگی شایعاتی مطرح شده است مبنی بر اینکه میک فولی در رسلمنیا سال آینده در نیویورک حضور خواهد ...

» برای مشاهده مشروح خبرها به ادامه مطلب مراجعه نمائید.




 

  • وضعیت قرارداد لسنر

در چند روز اخیر و در طی بازگشت براک لسنر به دبلیو دبلیو ای شایعات فراوانی درباره مدت قرارداد و دستمزد فایتر سابق ام ام ای به گوش میرسد اما به گفته یک منبع معتبر، لسنر 5 میلیون دلار در طی قرارداد یک ساله ای که با کمپانی امضاء کرده است، دریافت خواهد کرد. همچنین برخلاف د راک که بصورت پارت تایم در کمپانی فعالیت میکند، لسنر حداقل در 30 شوء در سال 2012 حضور خواهد داشت که این حضور وی، شامل کشتی گرفتن هم میشود! همچنین گفته میشود که مذاکرات لسنر با WWE قبل از مسابقه لسنر در یو اف سی مقابل اووریم صورت گرفته بود اما دو طرف تا آن موقع به توافق نرسیده بودند! ضمن اینکه طبق خبرها، لسنر قرار بود که در رسلمنیا 28 بازگردد اما تغییرات بوکینگ ها، این موضوع را لغو کرد.

 

  • هوم ویدئو جدید آندرتیکر

سایت مرتبط با خبرهای دی وی دی های دبلیو دبلیو ای خبر داد که در حال کار بر روی هوم ویدئو جدید آندرتیکر است و به زودی این هوم ویدئو عرضه خواهد شد. مجموعه ای از بزرگترین مسابقات آندرتیکر در رسلمنیا، موضوع این هوم ویدئو است که هنوز نامی مشخص برای آن انتخاب نشده است. همچنین هنوز هیچ تاریخی مبنی بر انتشار این هوم ویدئو اعلام نشده است اما تازه و داغ ترین شایعات در مورد آن حاکی از آن است که این مجموعه قرار است 24 جولای 2012 عرضه شود هر چند سایت رسمی WWE نیز فعلا اشاره ای به تاریخ ارائه نکرده است.

 

  • راء سه ساعته

پیش از پی پر ویو نو وی اوت، دبلیو دبلیو ای یک ماندی نایت راء 3 ساعته و ویژه را برگزار خواهد کرد. طبق برنامه ریزی کمپانی قرار است که این راء، آخرین ماندی نایت راء قبل از پی پر ویو No Way Out باشد که 11 ژوئن در هارتفورد برگزار خواهد شد. این در حالی است که دبلیو دبلیو ای هنوز این موضوع را تایید نکرده است اما برگزاری راء 23 آپریل بصورت 3 ساعته تایید شده است. همچنین طبق تبلیغاتی که استادیوم برگزاری پی پی وی نو وی اوت کرده است، کریس جریکو در این پی پی وی غائب خواهد بود!

 

  • مسابقات لاک داون

در فاصله یک هفته مانده به برگزاری یکی از بزرگترین پی پر ویو های تی ان ای، تعداد مسابقات این رویداد به 7 رسیده است. با برگزاری شوء ایمپکت رستلینگ این هفته، مچ کارد پایانی "لاک داون" که قرار است 15 ماه جاری برگزار شود، مشخص خواهد شد. بابی رود و جیمز استورم در یک استیل کیج باید بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن مبارزه کنند. تیم اریک بیشاف در مقابل تیم گرت بیشاف قرار خواهد گرفت. جف هاردی و کورت انگل در یک استیل کیج مچ با هم مبارزه میکنند. در چهار مسابقه استیل کیج مچ دیگر، مگنوس و ساموآ جو از تایتل تگ تیم خود مقابل کریس سابین و الکس شلی دفاع خواهند کرد، گیل کیم از کمربند قهرمانی ناک اوتس خود در مقابل ولوت اسکای دفاع میکند، دیوان و رابی ای بر سر تایتل تلویژن مبارزه میکنند و کریمسون در مقابل مت مورگان قرار میگیرد.

 

  • میک فولی در رسلمنیا 29؟

به تازگی شایعاتی مطرح شده است مبنی بر اینکه میک فولی در رسلمنیا سال آینده در نیویورک حضور خواهد داشت! پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر حضور وی در رسلمنیا 28 منتشر شده بود که فولی تنها در یک سگمنت کوتاه در این پی پی وی جلوی تلویزیون رفت! اما ظاهرا این شایعات مبنی بر مسابقه دادن فولی در رسلمنیا 29 است که هنوز توسط این لجند تایید تا تکذیب نشده است! همچنین فولی در توئیتر خود، روز گذشته نوشت: آره آره، من در اسمکدان این هفته حضور خواهم داشت. در اسمکدان این هفته هسکا جیم داگن و من ثابت خواهیم کرد، یک بار برای همیشه که آدم های قدیمی نیستیم!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:جدیترین و تازه ترین خبرها از دنیای رستلینگ: آخرین وضعیت قرارداد براک لسنر با کمپانی و ,,,,ساعت 8:22  توسط محمدصابر مشایخی