جدیدترین خبرها از دنیای فوتبال: صعود قاطعانه بايرن/ پيروزي بحث‌برانگيز بارسلونا ....

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

جدیدترین خبرها از دنیای فوتبال: صعود قاطعانه بايرن/ پيروزي بحث‌برانگيز بارسلونا ....

 

 

» جدیدترین و مهم ترین خبرها از دنیای فوتبال:

صعود قاطعانه بايرن/ پيروزي بحث‌برانگيز بارسلونا:
ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري 2 مسابقه پيگيري شد و در پايان به صعود تيم هاي بايرن مونيخ و بارسلونا به مرحله نيمه نهايي ختم شد ....

سپاهان2 - لخوياي قطر1 / سزار سرطلايي!
جلال حسيني در دقيقه 10 سپاهان را جلو انداخت و علي عفيف در نيمه دوم بازي را به تساوي كشاند. اما تير خلاص را سزار در دقيقه 88 زد ....

استقلال اولین شکست خانگی تاریخش را پذیرفت:
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: الجزیره اولین شکست خانگی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به استقلال تقدیم کرد

مسی ركورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را شكست:
لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان سه شنبه شب در دیدار برگشت بارسلونا و میلان در مرحله یك چهارم نهایی، پنجاهمین گل دوران فوتبال خود را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند ....

روزنامه الشرق: مجیدی قاتل پرسپولیس است.
پرسپوليسي‌ها از مجيدي خاطرات تلخي دارند و حضور اين بازيكن در خط حمله الغرافه شور و حرارت و چالش اين بازي را افزايش خواهد داد
....

» جهت مشاهده مشروح اخبار به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

 

صعود قاطعانه بايرن/ پيروزي بحث‌برانگيز بارسلونا:

بارسلونا در حالی که در مسابقه رفت برابر تیم آث میلان به تساوی بدون گل در سن سیرو رضایت داده بود، این بار در ورزشگاه نیوکمپ میزبان روسونری‌ها بود.
شاگردان گواردیولا بازی را کاملا هجومی آغاز کردند و در دقیقه 10آنتونیونی روی مسی خطا پنالتی را انجام داد و مهاجم آرژانتینی گل اول را به ثمر رساند تا بازی یک بر صفر به سود مردان کاتالان شود.
در ادامه شاگردان آلگری روی ضد حملات بهتر برنامه ریزی کردند تا در دقیقه 32 نوچرینو روی پاس زیبای روبینیو صاحب موقعیت شد و گل تساوی را وارد دروازه بارسلونا کرد.
مسابقه در جریان بود که کویپرز، داور هلندی در دقیقه 42 یک تصمیم بحث برانگیز گرفت و حرکت بسیار مشکوک نستا روی بوسکتس را پنالتی اعلام کرد تا خاطرات داوری کولینا پس از سال ها دوباره زنده شود و کارشناسان مدت ها در مورد پنالتی‌های گرفته شده بحث کنند.
با این تصمیم شاگردان گواردیولا برای بار دوم در یک نیمه صاحب پنالتی شدند. این بار هم مسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه را برخلاف پنالتی اول در جهت خلاف حرکت آبیاتی، دروازه بان میلان زد و گل دوم برای تیم میزبان به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه تمام شود.
با شروع نیمه دوم دوباره بارسلونا تهاجمی کارش را آغاز کرد و در امواج حملات گسترده در دقیقه 53 اینیستا گل سوم را وارد دروازه میلان کرد تا بارسا با برتری 3 بر یک برای پنجمین بار راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
پیش از این رئال مادرید با 5 بار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود‌ که شاگردان با برتری برابر آث میلان نیز تجربه پنجمین حضور را در این مرحله جشن گرفته و در کنار رقیب دیرینه شان رکوردار شدند.
دیگر مسابقه نیز بین تیم های بایرن مونیخ و المپیک مارسی برگزار شد.
بایرن که در دیدار رفت و در زمین تیم فرانسوی به پیروزی 2 بر صفر رسیده بود با خیالی آسوده تر به میدان رفت و در دیدار برگشت هم با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید تا یکی دیگر از تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.
اولیچ در دقایق 13 و 37 برای بایرن مونیخ گلزنی کرد تا در مجموع مسابقه رفت و برگشت مردان باواریا 5 بر صفر به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعد شوند.
در ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب رئال مادرید در ورزشگاه خانگی میزبان آپوئل قبرس است که نماینده مادرید در بازی رفت 3 بر صفر پیروز شده و کار راحت‌تری برای صعود دارد.
در دیداری دیگر نیز بنفیکا در ورزشگاه استمفوردبریج میهمان چلسی است. آبی‌ها در بازی رفت یک بر صفر به برتری رسیدند و به خوبی می‌دانند برتری با یک گل، ضمانتی برای کسب موفقیت نهایی نیست. از این رو به منظور تکرار برد راهی میدان می‌شوند. در مقابل بنفیکا برای جبران باخت خانگی و انتقام از چلسی راهی لندن خواهد شد.

........................................................................................

سپاهان2 - لخوياي قطر1 / سزار سرطلايي!

برونو سزار، مهاجم برزیلی در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی برای سپاهان گلزنی کرد تا نماینده ایران در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک مقابل لخویا، قهرمان لیگ فوتبال قطر به برتری برسد.
پس از گل جلال حسینی در دقیقه 10 بازی برای سپاهان، گل علی عفیف در دقیقه 55 می‌توانست یک امتیاز خارج از خانه را برای لخویا به ارمغان بیاورد.
با وجود حضور ترائوره و بوفرا، برونو سزار پاس حسن جعفری را به گل تبدیل کرد تا سپاهان با کسب این 3 امتیاز، با 4 امتیاز بیشتر از الاهلی عربستان در صدر گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

........................................................................................


استقلال اولین شکست خانگی تاریخش را پذیرفت:

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از بازی‌های نمایندگان ایران در آخرین مسابقه دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: الجزیره امارات شب گذشته سومین پیروزی خود از 3 بازی در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را جشن گرفت و اولین شکست خانگی استقلال را در تمام ادوار این رقابت‌ها تقدیم آبی‌پوشان تهرانی کرد. این تیم توانست با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه آزادی تهران استقلال را شکست دهد.
ضربه سر جمعه عبدالله برتری زودهنگامی را برای نماینده امارات به دست آورد، اما فریدون زندی در دقیقه 68 گل تساوی را برای آبی‌پوشان به ثمر رساند. در حالی که میزبان تلاش می‌کرد با افزایش حملات گل برتری را به نام خود ثبت کند، باره در دقیقه 72 دروازه مهدی رحمتی را برای بار دوم گشود.
استقلال در 12 بازی خانگی پیشین خود در این مسابقات شکست نخورده بود و این بازی را نیز هجومی آغاز کرد و آرش برهانی یک موقعیت تک به تک را در دو دقیقه ابتدایی بازی از دست داد.
با وجود برتری استقلال، این الجزیره بود که توانست 3 امتیاز این دیدار را کسب کند. تیم میزبان در نیمه دوم نیز فشار خود بر روی دروازه حریف را افزایش داد و اسماعیل شریفات در دقیقه 55 و کمی بعد آرش برهانی دروازه حریف را مورد تهدید جدی قرار دادند. شریفات بار دیگر در دقیقه 65 یک ضربه سر به سمت چارچوب دروازه حریف زد تا بالاخره در دقیقه 68 شوت فریدون زندی از فاصله 30 متری با برخورد به پای جمعه عبدالله گل تساوی استقلالی‌ها را به ثمر رساند.
این گل می‌توانست کلیدی برای پیروزی استقلال باشد اما این تیم میهمان بود که بر خلاف جریان بازی با گلزنی دوباره مانع از پیروزی خانگی آبی‌پوشان شد.
رحمتی از دروازه خارج شد تا در غیاب مدافعان و روی ضدحمله حریف توپ اولیویرا را مهار کند اما وی توپ را به هموطن برزیلی خود پاس داد تا باره توپ را به تور دروازه رحمتی بچسباند. ساموئل در تلاش برای تساوی دوباره یک ضربه سر به سمت دروازه الجزیره ضربه زد که با اختلاف کم به بیرون رفت تا در نهایت اماراتی‌ها پیروز میدان شوند.
این پیروزی باشگاه شهر ابوظبی را با 5 امتیاز بیشتر از استقلال، به عنوان تیم اول گروه در دور رفت معرفی کرد تا شانس این تیم برای صعود به عنوان اولین تیم اماراتی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا پس از سال 2007 بسیار زیاد باشد.

........................................................................................


مسی ركورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را شكست:

این فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا كه سه بار برنده توپ طلا شده،با گشودن دروازه آث میلان در دقیقه یازده از روی نقطه پنالتی، در سن 24 سالگی به جوان ترین بازیكنی تبدیل شد كه به افتخار مهم شكستن ركورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.
این گل باعث شد تا بارسلونا كه در دیدار رفت بدون گل متوقف شده بود در مجموع دو دیدار یك بر صفر پیش بیفتد.
مسی ركورد گلزنی در تنها یك دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را نیز در اختیار دارد و اكنون تعداد گلهایش را در فصل جاری به عدد 13 رسانده است.
وی پیش از این با رود فان نیستلروی مهاجم هلندی كه در فصل 2003- 2002در لیك قهرمانان 12 گل برای منچستر یونایتد انگلیس به ثمر رسانده ، در ركورد گلزنی شریك بود.
مسی در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز آقای گل بود و در فصل گذشته نیز 12 بار دروازه حریفان را گشوده بود.

........................................................................................

روزنامه الشرق: مجیدی قاتل پرسپولیس است.

روزنامه الشرق چاپ قطر امروز در گزارشي بلند در مورد تيم الغرافه فرهاد مجيدي مهاجم ايراني الغرافه را چهره اصلي اين بازي ناميد.
در قسمتي از اين گزارش كه به فرهاد مجيدي اختصاص دارد مي‌خوانيد: فرهاد مجيدي با سروصدايي فراوان و به عنوان يك فوق ستاره به الغرافه پيوست اما در نهايت آنقدر كه انتظار مي رفت موفق نبوده است. با اين حال اين بازيكن چهره مهمي در فوتبال ايران است و به خصوص به دليل نمايش‌هاي جالب توجه مقابل پرسپوليس محبوب هواداران تيم استقلال است. پرسپوليسي‌ها از مجيدي خاطرات تلخي دارند و حضور اين بازيكن در خط حمله الغرافه شور و حرارت و چالش اين بازي را افزايش خواهد داد.
سيلاس سرمربي الغرافه در بازي مقابل پرسپوليس او و تاردلي را كنار هم قرار خواهد داد. مجيدي در تمرينات روزهاي گذشته آمادگي خوبي از خود نشان داده و سرمربي تيم اميدوار است با قدرت تهاجمي فرهاد مجيدي دروازه پرسپوليس را باز كند اين كاري است كه فرهاد مجيدي با آن غريبه نيست
مجيدي كه در دربي‌هاي اين چند ساله چهار بار به پرسپوليس گل زده اگرچه با ترك استقلال دربي برگشت فصل را از كف داد اما حالا فرصتي دوباره به دست آورده براي تكرار تجربه بازي برابر پرسپوليس و البته گرفتن انتقام آخرين دربي اين بار اما در نبردي كاملا متفاوت. درست بعد از سوت پايان آخرين بازي آبي‌ها در نيم فصل بود كه فرهاد مجيدي با هواداران استقلال وداع كرد و خيلي نگذشت كه پيراهن الغرافه قطر را به تن كرد. بازي اول او براي الغرافه در يازدهمين هفته از ليگ ستارگان قطر رقم خورد اما از گل‌هايي كه او را لژيونر كرد ديگر خبري نبود. 7 بازي با ناكامي فرهاد مجيدي در گلزني گذشت و در بازي شانزدهم بود كه او بالاخره موفق شد اين طلسم را بشكند. در روزي كه الغرافه ميهمان الخريطات بود مجيدي در دقيقه 56 پايش به گل باز شد و نخستين گل خود در قطر را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. در دقيقه 72 همان بازي او گل پيروزي بخش الغرافه را هم زد تا اينگونه شروع دوباره‌اش را جشن بگيرد. يك هفته بعد از آن وقتي الغرافه روبروي الوكره ايستاد باز هم اين فرهاد مجيدي بود كه دو گل زد تا تيمش صاحب هر سه امتياز شود. گل‌هاي بعدي‌اش اما تكرار هماني بود كه پيش‌تر در بازي با الخريطات تجربه‌اش كرد.
او در بازي نوزدهم در خانه الاهلي باز هم در دقيقه 56 براي الغرافه پنالتي زد و تنها چند ثانيه پيش از سوت پايان گل دوم خود را به ثمر رساند تا سهمش از اين پيروزي چهار گله، بيشتر باشد. او حالا با اين تجربه و داشته‌هايش از پرسپوليس يكي از اميد‌هاي الغرافه براي امتياز گرفتن از تيم دنيزلي هم هست و بايد ديد نبرد تازه‌اش با مدافعان سرخپوش چه سرانجامي خواهد داشت..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 18 فروردين 1391برچسب: جدیدترین خبرها از دنیای فوتبال: صعود قاطعانه بايرن/ پيروزي بحث‌برانگيز بارسلونا ,,,,,ساعت 1:29  توسط محمدصابر مشایخی