بازی آیفون مسابقه ماشین واقعی

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

بازی آیفون مسابقه ماشین واقعی

خود را برای یک مسابقه ماشین دستی آماده کنید. پشت رول یکی از 30 ماشین با ویژگی ها و عملکرد منحصر به فرد شوید و هیجان را در خودرو های باور نکردنی که با وسواس انتخاب شده اند را احساس کنید. از 10 ساعت گیم پلی کاملا حرفه ای بر سر زمان، سر به سر، حذفی، گرفتن کاپ و مقدماتی و قهرمانی لذت ببرید. با بردن مسابقات و رقابت ها اتومبیل جدید بخرید و متفاوت بودن را با ارتقاء عملکرد و هندلینگ احساس کنید.
مسابقه ماشین آیفون با امکان بازی 16 نفره به صورت آنلاین و 9 نفره در شبکه محلی وای فای بازی را از آنچه هست هیجان انگیز تر می کند. مسابقه در 15 محل زیبا و 40 مایل با آهنگ زیبا با جزئیات دقیق صدا ها و مسیر جذاب در مدار شهری در روز و شب تمام این جزئیات با کنترل دستی ماشین در بازی آیفون موبایل آیپاد تاچ و آیپد می توانید تجربه کنید.
تنظیمات شخصی شما برای کنترل ماشین ، استفاده از کمک راننده، حس تمام حرکت ها با لرزش و لمس یا کج کردن گوشی برای هدایت ماشین از ویژگی های منحصر به فرد این بازی می باشد. شما می توانید بازی مسابقات واقعی ماشین 2 را از سایت نرم افزار دانلود رایگان برای گوشی آیفون، آیپاد لمسی و آیپد به رایگان دانلود بازی آیفون کنید.

Real Racing 2 v1.11 iPhone iPod Touch iPad Game - بازی آیفون مسابقه ماشین واقعی

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Real-Racing-2-v1.11-iPhone-iPod-Touch-iPad-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلود دانلود رایگان بازی مسابقه ماشین آیفون (حجم : 347 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : صابر دی ال
تصویرتصاویر بازی:

HOARD 2011 HOARD 2011


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:بازی آیفون مسابقه ماشین واقعی,ساعت 19:27  توسط محمدصابر مشایخی