تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی

بازی کرایسیس یک بازی واقعا جذاب با گرافیک فوق العاده است. داستان بازی از سه قسمت مختلف تشکیل شده است و از جایی شروع می شود که جسمی مثل شهاب سنگ شکل، از آسمان بر روی جزیره ای در زمین فرود می آید. با توجه به اینکه تمام شهاب سنگ ها در اتمسفر از بین می روند، جهانیان به این موضوع پی می برند که چیزی غیر عادی در مورد این شهاب سنگ وجود دارد. نیروهای نظامی کره شمالی، قبل از تمام کشور ها به این جزیره می رسند. آن ها این جزیره را ممنوعه اعلام می کنند. پس از آن ها، نیروی نظامی آمریکا وارد جزیره می شود. با ورود آن ها جنگ سختی بین آمریکا و کره شمالی در می گیرد.

در طول بازی شما نقش یکی از افراد نیروی نظامی آمریکا را بازی می کنید. در قسمت اول بازی شما باید با نیروی کره شمالی مبارزه کنید و آن ها را از راه خود بردارید. پس از مدتی مبارزه شما وارد قسمت دوم بازی می شوید. این طور که به نظر می رسد در این قسمت نیرو های فضایی نیز وارد جنگ شده اند. قصد اصلی آن ها احتمالا به دست آوردن زمین و تغییر آب و هوای آن است. در حقیقت آن ها می خواهند زمین را وارد عصر یخبندان کنند و برای اینکار از جزیره ای که در آن فرو آمده اند شروع می کنند.

در این بین کشور های مختلف نیز بر علیه آن ها، با یکدیگر متحد می شوند و بر علیه این موجودات فضایی به مبارزه می پردازید. پس از این اتفاقات، شما وارد قسمت سوم بازی می شوید که هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است. شاید مهمترین نکته در مورد Crysis، وجود آزادی عمل در آن باشد. به طوری که شما در جزیره آزادید و می توانید به قسمت های مختلف آن بروید. این موضوع باعث می شود که بازیکنان احساس کنند که به راستی در یک جنگل قرار دارند و می توانند در آن آزادانه حرکت کنند. با این روش شاید شما، حتی اگر سه بار هم بازی را به اتمام برسانید، در هر بار احساس متفاوتی خواهید داشت.

سایت دانلود رایگان به دلیل اینکه از این بازی جذاب استقبال خوبی شده است برای شما یک تم ویندوز ایکس پی با نام Crysis Warhead تهیه کرده ایم , امیدواریم از دانلود رایگان این تم ویندوز لذت ببرید.

Hyperdesk Crysis Warhead Windows XP Theme - تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی

دانلوددانلود رایگان تم ویندوز ایکس پی (حجم : 23.7 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی,ساعت 15:16  توسط محمدصابر مشایخی