دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360

یک بازی اکشن و خشن است که از روی انیمه این شخصیت ساخته شده است . این بازی دوران و اتفاقات زندگی کاراکتر Asura را روایت می‌کند همان طور که اطلاع دارید Asura یکی از خدایان بوده است که بنا به دلایلی از سوی دیگر خدایان مورد توطئه قرار گرفته است و قدرت او کاهش یافته است بازی روایتگر قدرت یابی دوباره Asura است.یک طرف آسورا (Asura) و طرف دیگر آنگوس (Angus) قرار گرفته است. آن ها کل کل های خود را شروع می کنند و صحبت هایی را بیان می کنند که بازیکنان می توانند با گوش دادن به آن ها اطلاعات بیشتری بدست بیاورند. اطلاعاتی که باعث روشن شدن دلیل شروع این مبارزه می شود.در طول این صحبت ها مشخص می شود که آنگوس یکی از استادان آسورا در دوران جوانی بوده، اما چرا رابطه آن ها خراب و کار به اینجا کشیده شده، مشخص نیست. شخصیت های بازی هیچ احساس ترحمی در صورتشان دیده نمی شود و کاملاً به خون یکدیگر تشنه اند.مبارزه شروع می شود و بازیکنان بر خلاف دیگر عنوان ها با المان دیگری مواجه می شوند که نقش المان های سلامتی را روی صفحه ایفا می کند. در اکثر بازی ها انتظار دارید که اگر ضربه ای از دشمن بخورید، سلامتی شما کم شود، اما در این بازی ضربه های اشتباهی هم که می زنید از سلامتی شخصیت بازی کم می کنند.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Asuras Wrath دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360

 

 

مبارزه شروع می شود و بازیکنان بر خلاف دیگر عنوان ها با المان دیگری مواجه می شوند که نقش المان های سلامتی را روی صفحه ایفا می کند. در اکثر بازی ها انتظار دارید که اگر ضربه ای از دشمن بخورید، سلامتی شما کم شود، اما در این بازی ضربه های اشتباهی هم که می زنید از سلامتی شخصیت بازی کم می کنند.به وسیله دکمه RB (در نسخه X360) می توانید دوربین را روی دشمن نگه دارید و پس از آن می توانید حمله های خود را به سمت او روانه کنید، مخصوصاً حمله های انرژی مانندی که با زدن دکمه X اجرا می شوند.در خلال این حمله ها نیز دشمن بی کار نمی نشیند و حمله هایی را صورت می دهد و در این حالت است که قابلیت دفع حمله ها که در بازی طراحی شده اند به نمایش درمی آید که نقش مهمی را در مبارزه ها ایفا می کند.در زمان مبارزه، آنگوس متوجه این موضوع می شود که بعد از آن همه خوش گذرانی هایی که در بهشت و زمین انجام داده، از بین بردن دنیای ما برای او لذت دیگری دارد. اینجاست که آنگوس از شمشیر بزرگی استفاده می کند که تا قبل از این اتفاق تنها ۲ بار از آن استفاده کرده بود.استفاده از این شمشیر فقط برای از بین بردن دشمنانی قدرتمند صورت می گیرد و آسورا که اکنون به قدرت زیادی دست پیدا کرده، می تواند هدف بعدی این شمشیر افسانه ای باشد. مبارزه به قسمت های هیجان انگیزتری می رسد.آنگوس حملات وحشتناکش را شروع می کند و گلوله هایی که نوعی انرژی شیطانی هستند را به سمت آسورا پرتاب می کند. در این قسمت بازیکنان باید به سرعت از روی این گلوله ها بپرند. متأسفانه هیچ دکمه ای به منظور جاخالی دادن برای این قسمت طراحی نشده بود و این خود کمی روند بازی را مشکل می کرد.دوربین بازی نیز نمای خوبی از گلوله هایی که به سمت آسورا روانه شده اند را به نمایش درنمی آورد. در بازی قسمت های QTE هم به چشم می خورند و صحیح انجام دادن آن ها باعث می شد که بتوان حمله های خوبی انجام داد و یا ضربه های قوی ای را دفع کرد.

 

تصاویر محیط بازی :

Asuras Wrath S2 smal دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360 Asuras Wrath S1 smal دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360

Asuras Wrath S4 smal دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360 Asuras Wrath S3 smal دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare 

دانلود پارت ۲ : Rapidshare  

دانلود پارت ۳ : Rapidshare  

دانلود پارت ۴ : Rapidshare  

دانلود پارت ۵ : Rapidshare 

دانلود پارت ۶ : Rapidshare 

دانلود پارت ۷ : Rapidshare   

دانلود پارت ۸ : Rapidshare   

دانلود پارت ۹ : Rapidshare 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:دانلود بازی Asuras Wrath برای کنسول XBOX360,ساعت 14:14  توسط محمدصابر مشایخی