قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل با USB Secure v1.6.6

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل با USB Secure v1.6.6

قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل با USB Secure


امروزه حافظه هاي قابل حمل به يکي از پرکاربردترين و محبوب ترين وسايل جانبي تبديل شده و بسياري از افراد از اين حافظه ها براي انتقال اطلاعات و يا اسناد خود به ديگر سيستم ها استفاده مي کنند حافظه هاي که علي رقم اشغال فضاي بسيار اندک مي توانند اطلاعاتي در حجم گيگابايت را از سيستمي به سيستمي ديگر منتقل نمايند اما اين حافظه ها نيز ممکن است توسط ديگر افراد مورد حمله قرار گرفته و يا به سرقت روند پس بهتر است تا با ايجاد قفل هاي امنيتي بر روي اين حافظه هاي قابل حمل خيال خود را از دست يابي ديگر افراد به اطلاعات موجود در آن ها راحت نماييد. شايد شما هم براي قفل گذاري بر روي حافظه هاي قابل حمل خود از نرم افزارهاي فراواني استفاده کرده ايد ولي هيچ يک از آن ها نتوانسته اند امنيت قابل توجهي را براي شما ايجاد کرده و باز هم افراد ديگر توانسته اند به اطلاعات موجود بر روي حافظه هاي قابل حمل شما دسترسي يابند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد به راحتي و تنها در عرض چند ثانيه بر روي حافظه هاي قابل حمل خود در هر حجمي قفل هاي امنيتي قدرتمندي را قرار دهيد تا ديگر افراد نتوانند به اطلاعات شما دسترسي يابند. USB Secure که توسط شرکت امنيتي و قدرتمند NewSoftwares ارائه شده است نرم افزار امنيتي است که براي قفل نمودن و رمز گذاري بر روي حافظه هاي قابل حملي همچون هارد هاي اکسترنال، مموري کارت ها، فلش مموري ها، Memory stick ها، Thumb drive ها و ... ايجاد شده و با استفاده از فناوري هاي جديد و شناسايي حافظه هاي قابل حمل اتصال يافته به سيستم، شما را قادر مي سازد تا تنها در عرض چند ثانيه و با چند کليک ساده بر روي آن ها به گونه اي پسورد هاي خود را قرار دهيد تا به محض وصل نمودن اين حافظه ها به سيستم از شما براي ديدن و استفاده از اطلاعات آن ها پسورد خواسته که در صورت ندانستن پسورد اجازه ي استفاده از آن ها به اشخاص ديگر داده نشده و از اطلاعات شما محافظت مي شود.

قابليت هاي کليدي نرم افزار  USB Secure :
- استفاده ي بسيار آسان از نرم افزار به سبب داشتن ظاهري بسيار ساده
- ايجاد امنيت براي جلوگيري از به سرقت رفتن اطلاعات شما
- بدون نياز به حقوق Administrator
- توانايي قرار دادن پسورد بر روي تمامي حافظه هاي قابل حمل
- داراي دقت بسيار بالا در اعمال رمزنگاري
- داراي سرعت بسيار بالا در قفل نمودن چندين گيگابايت
- داراي قدرت بسيار بالا علي رقم داشتن حجم بسيار اندک
- درخواست خودکار پسورد به محض اتصال حافظه هاي قابل حمل به سيستم
- غيرممکن بدون دسترسي به اطلاعات بدون دانستن پسورد
- سازگار با حافظه هاي قابل حملي همچون Memory Stick ها، Memory Card ها، Pen Drive ها، Jump Drive ها، Thumb Drive ها و USB Flash Drive ها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...




 راهنمای نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله پاياني تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه در نوار وظيفه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.( در ويندوز ويستا و سون براي اجراي Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنيد)
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.

 قيمت: 29.95  دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  1.76 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:38  توسط محمدصابر مشایخی