صابردانلود

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

آموزش ساخت و تعمیر کامپیوتر PC Build and Repair

در این ویدئوهای آموزشی که بیش از ۲ ساعت می باشند ، به شما آموزش داده می شود تا چگونه خودتان به تنهایی قطعات سخت افزاری کامپیوتر خود را به درستی در کنار هم قرار دهید و از آن ها یک کامپیوتر بسازید ! در قسمت دیگر این آموزش ها ، شاهد آموزش دادن تعمیر و تعویض سخت افزار کیس هستیم . Scott Mueller کسی است که این آموزش ها را به صورت تصویری و واضح برای شما توضیح میدهد . او متخصص سخت افزار کامپیوتر می باشد که در سمینارهای مهمی در آمریکا شرکت کرده است . زبان این فیلم ها انگلیسی می باشد .

 

PC Build and Repair آموزش ساخت و تعمير كامپيوتر PC Build and Repair

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:13  توسط محمدصابر مشایخی 

آموزش برنامه نویسی جی کوئری JQuery Video Tutorials

در این فیلم های آموزشی که توسط شرکت TheNewBoston ساخته و منتشر شده اند به شما زبان برنامه نویسی JQuery آموزش داده می شود . جی‌کوئری یا jQuery یک کتابخانه جاوااسکریپت سبک وزن چند مرورگری می‌باشد که برای ساده کردن نوشتن اسکریپ‌های سمت-مشتری دراچ تی ام ال (HTML) طراحی شده است. جی کوری امروزه محبوبترین کتابخانه جاوااسکریپت در حال استفاده است.جی کوری نرم‌افزار بازمتن و رایگان است که تحت دو پروانه GPL و MIT منتشر می‌شود .دستور زبان جی کوری به گونه ای طراحی شده است که عمل هدایت یه پرونده را اسان تر کرده باشد، بدین صورت که می توان حرکات انیمیشین ایجاد کرد و رویدادهای صفحه استفاده کند و به وسیله ان می توان نرم‌افزارهای مبتنی بر Ajax را ایجاد و توسعه داد.جی کوری همچنین این اختیار را به برنامه نویسان می دهد که افزایه هایی برای کتابخانه جاوااسکریپت ایجاد کنند .جدا از این‌ها جی کوری به توسعه دهندگان این اختیار را می دهد که تکه برنامه‌های سطح پایین مبادله ای (ارتباط مرورگر با کاربر) و یا انیمیشنی و حتی افکت‌های پیشرفته و سطح بالا و ایجاد اشیا فرضی را ایجاد کنند. به کارگیری همه این اجزای جی کوری کمک می‌کند صفحات وب قدرتمند و داینامیک(پویا) داشته باشیم.

 

JQuery Tutorials آموزش برنامه نويسي جی کوئری JQuery Video Tutorials

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:11  توسط محمدصابر مشایخی 

آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ ۲۲ بهمن ۹۰

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:8  توسط محمدصابر مشایخی 

آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۲۲ بهمن ٩٠

 

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 22 بهمن ٩٠

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:10  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود انیمیشن The Penguins of Madagascar: Operation Blowhole 2012

 

The Penguins of Madagascar: Operation Blowhole DVDRip (2012) Mkv

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی صابردانلود

 

blowhole cover دانلود انیمیشن The Penguins of Madagascar: Operation Blowhole 2012

 

نام انیمیشن: The Penguins of Madagascar: Operation Blowhole – پنگوئن های ماداگاسکار : عملیات انتحاری

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۳×22 دقیقه

حجم: ۳×105 مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مجموعه ی کارتونی که شامل ۳ قسمت می باشد ، موضوعی بر مبنای اینکه اسکیپر و پنگوئن ها به مقابله با دشمنان ناشناخته خود می پردازند و باید برنامه ی انتقامی پیاده سازند برای سرنگونی همه ی آن ها و …

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:7  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود دوبله فارسی انیمیشن کمپانی هیولاها Monsters, Inc. 2001


|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 1080p می باشد|

 

monsters inc cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن کمپانی هیولاها Monsters, Inc. 2001

 

نام انیمیشن: Monsters, Inc. – کمپانی هیولاها

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۱

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۹۷۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: شرکت هیولاها جایی است که اعضای آن بچه های زمینی را می ترسانند و جیغشان را می گیرند تا در سرزمین هیولاها از آن به عنوان سوخت استفاده کنند. موفق ترین تیم جیغ ربای هیولاها را سالی سالیوان (جان گودمن) و دستیارش مایک وازوفسکی (بیلی کریستال) تشکیل می دهند. یک شب هنگامی که سالی تصادفا دری را به دنیای انسان ها باز می کند دختربچه سه ساله ای به نام بو از آستانه در می گذرد و پا به سرزمین هیولا ها می گذارد. شهر هیولاها دچار وحشتی غیر قابل توصیف می شود چرا که دختر بچه ای زمینی وارد آنجا شده است. هرج و مرج ادامه پیدا می کند و این در حالی است که سالی و مایک سعی دارند دخترک را پنهانی به دنیای خودش برگردانند و …

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:1  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی زیبای آندروید Angry Birds: Happy 2nd Birthday v2.0.2

angry1 بازی زیبای Angry Birds: Happy 2nd Birthday v2.0.2

پرندگان عصبانی این بار به مناسبت دومین سالگرد جشن تولدشان مشغول جشن و پایکوبی هستند. اما باز هم خوک های بدجنس و شرور، در صدد طرح نقشه ای جدید هستند تا با یک تیر دو نشان بزنند. هم مهمانی پرندگان عصبانی را خراب کرده وهم تخم های ارزشمند آنها را بدزدند. با قدرت کوبنده پرندگان عصبانی، قلعه خوک ها را ویران کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 11:20  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بسیار زیبا The Godfather برای PSP

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا The Godfather را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی برگرفته شده از فیلم بسیار زیبای The Godfather می باشد . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۶۲۰ مگابایتی


 The Godfather بازی بسیار زیبا The Godfather برای PSP

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:47  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بسیار زیبا Tom Clancy’s Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP

این بار در سایت دانلودها نسخه دوم بازی بسیار زیبا و محبوب Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی ساخته شده ، توسط شرکت بزرگ بازی سازی یوبی سافت می باشد . اگر شما هم به بازی های اکشن – حادثه ای با بهترین گرافیک ممکن علاقه دارید ، سایت دانلودها به شما عزیزان پیشنهاد می کند ، این بازی را از دست ندهید . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۷۹٫۹۳ مگابایتی


Tom Clancys Splinter Cell  Essentials.v2 بازی بسیار زیبا Tom Clancys Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:37  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار جذاب و محبوب Football Manager Handheld 2012 مخصوص کنسول بازی PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام بازی مشخص است ، شما باید در نقش یک مدیر و مربی تیم خود را به سوی قهرمانی هدایت کنید . این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

| دانلود در یک پارت ۵۱٫۰۷ مگابایتی


Football Manager Handheld 2012 بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:37  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی محبوب Silent Hill Origins برای PSP

این بار در سایت دانلود بازی بسیار معروف و محبوب Silent Hill Origins مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . ژانر این بازی ، معمایی ، ترسناک می باشد که مطمئنا علاقمندان به این ژانر از این بازی بسیار زیبا لذت خواهند برد . گرافیک بالای بازی را می توانید در تصاویری که در ادامه مطلب قرار دارد مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۷۰۴٫۹۱ مگابایتی

 

Silent Hill Origins بازی محبوب Silent Hill Origins برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:37  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Shank 2 برای PC

Shank 2 یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی سرگرم کننده و جالب را مشاهده نمایید .

 

| نسخه ی نهایی و معتبر RELOADED |

 

Shank 2 Cover دانلود بازي Shank 2 براي PC

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:46  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود فصل هجدهم مستند تخت گاز Top Gear Season 18 2012

 

Top Gear Season 18 (2012) HDTV x264 Mkv

|قسمت دوم با کیفیت HD 720p به پست افزوده شد|

 

Top Gear دانلود فصل هجدهم مستند تخت گاز Top Gear Season 18 2012

 

نام مستند : Top Gear Season 18 – تخت گاز فصل هجدهم

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۲ دقیقه

حجم : ۵۰۷ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل هفدهم این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:43  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود فصل چهارم سریال کارتونی مستربین Mr. Bean Animated

Mr. Bean Animated دانلود فصل چهارم سریال کارتونی مستربين Mr. Bean Animated

سال انتشار: ۲۰۰۲-۲۰۱۰

مدت زمان: ۷×۱۱ دقیقه

حجم : ۱۱۰×۷ مگابایت

کیفیت : PDTV XViD

زبان : انگلیسی

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه : انیمیشن مستربین بر برگرفته از روایت های داستانی و سینمایی نسخه سینمایی آن می باشد. این انیمیشن بسیار زیبا هر بار با موضوعی جدید و خنده دار پیش می رود که دارای مخاطبان زیادی می باشد و …


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:40  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

این بار در سایت دانلود ها ، بازی بسیار زیبا و فوق العاده جذاب TNA Impact: Cross the Line ، مخصوص کنسول بازی PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . سبک این بازی ، اکشن – مبارزه ای می باشد . شما باید در مبارزه های مختلف حریفان خود را شکست دهید تا قهرمان شوید . تصاویری از محیط این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۲۳٫۴۳ مگابایتی


TNA Impact Cross the Line بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:10  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی سرگرم کننده Let’s Golf v2 برای PSP

امروز در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده گلف Let's Golf.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۳۷٫۱۱ مگابایتی


Lets Golf.v2 بازی سرگرم کننده Lets Golf v2 برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:6  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP

این بار در سایت دانلودها بازی گرافیکی و بسیار زیبای Secret Agent Clank را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی که از گرافیک بالایی برخوردار است به صورت مرحله ای بوده که شما باید در نقش یک روبات از پس مراحل دشوار بازی عبور نمایید . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۰۳ گیگابایتی


Secret Agent Clank بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:6  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود نمایشگاه بین المللی ماشین سال ۲۰۱۲ – North American International Auto Show 2012

 

 

North American International Auto Show  2012 HDTVRip (2012) Mkv

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی صابر دانلود

 

carm دانلود نمایشگاه بین المللی ماشین سال 2012   North American International Auto Show 2012

 

نام مستند:  North American International Auto Show 2012 – نمایشگاه بین المللی ماشین امریکای شمالی سال ۲۰۱۲

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۳۰ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : هر ساله در امریکای شمالی ، نمایشگاهی بین المللی از ماشین هایی که در همان سال عرضه می شوند و یا خواهند شد برپا می شود. این نمایشگاه ماشین های روز دنیا را شامل می باشد و امسال هم شامل اتومبیل های ۲۰۱۲ با جدیدترین امکانات روز دنیا به نمایش در می آیند و …

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:23  توسط محمدصابر مشایخی 

مستند غرق شدن کشتی کونکوردیا The Sinking of the Concordia 2012

 

The Sinking of the Concordia (2012) HDTV XviD Avi

The Sinking of the Concordia مستند غرق شدن كشتي کونکوردیا The Sinking of the Concordia 2012

 

نام مستند : Terror at Sea: The Sinking of the Concordia – وحشت در دریا: غرق شدن کشتی کونکوردیا

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۶ دقیقه

حجم : ۳۵۴ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : کشتی ۴۰۰ میلیون پوندی کونکوردیا که به علت طرفیت بالای مسافر (۳۷۸۰ نفر) در ۱۳ ژانویه سال ۲۰۱۲ میلادی غرق شد و برخی از مسافران آن صدمه دیدند . این مستند به دلایل و عواقب این حادثه می پردازد که چرا کشتی با این تکنولوژی و تجهیزات غرق شده است …


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:23  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود مستند اثرات مواد مخدر بر بدن BBC How Drugs Work

 

BBC – How Drugs Work Complete HDTV XviD

| نسخه کامل سه قسمتی ، دانلود به صورت مجزا |

How Drugs Work دانلود مستند اثرات مواد مخدر بر بدن BBC How Drugs Work

 

نام مستند : BBC – How Drugs Work – مواد مخدر چگونه کار می کنند

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۶×۳ دقیقه

حجم : ۵۷۰×۳ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مستندی که با استفاده از جلوه های بصری و گرافیکی به اثرات مواد مخدر بر بدن می پردازد . همانطور که می دانید موادی همچون حشیش، کوکائین و … باعث اختلال در روند عادی بدن می شوند و ضررهای جبران ناپذیری را برجای می گذارند . این مستند در سه قسمت از سوی شبکه بی بی سی آماده شده است …


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:23  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 25 صفحه بعد