صابردانلود

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

Incomedia Website Evolution X5 v7.0.11 - طراحی وب سایت در 5 مرحله

اکثر طراحان صفحات وب، شرکت های تخصصی طراحی وب و حتی کاربران عادی همیشه به دنبال نرم افزار طراحی وب سایت ساده و خوش دست برای ساخت وب سایت شخصی و یا ایجاد آلبوم تصاویر و انتشار آن در اینترنت برای بازدید عموم می باشند. می توان گفت در این زمینه نرم افزارهای بسیار زیادی موجود است ولی نرم افزاری که ما امروز در سایت دانلود رایگان معرفی خواهیم کرد از محبوبیت خاصی بین طراحان وب بر خوردار است.

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در 5 مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

Incomedia Website Evolution X5 v7.0.11 - طراحی وب سایت در 5 مرحله


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:50  توسط محمدصابر مشایخی 

PlayStation 2 Emulator - PS2 to PC - شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر شخصی

یکی از مشهور ترین کنسول های خانگی پلی استیشن دو از شرکت سونی می باشد که با گرافیک و دقت بالای خود در اجرای بازی ها یکی از محبوبترین کنسول های زمان خود و حال می باشد. برای اجرای بازی های زیبا و هیجان انگیز PS2 که معمولا به صورت dvd عرضه می شوند سایت دانلود رایگان (فری دانلود) اولین سایتی است که نرم افزاری را به شما معرفی می کند تا بتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود و ویندوز ایکس پی بازی های PS2 را بدون نیاز به کنسول آن اجرا کنید. این نرم افزار با شبیه سازی PlayStation 2 یک محیط کاملا مجازی برای راه اندازی دی وی دی های بازی PS2 فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا بیش از 90% این بازی های را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. همچنین پشتیبانی از دو ورژن PSX2 و PSX2 SSE از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های PS2 که نیاز به حافظه و گرافیک بالایی دارند باید سخت افزار مورد نیاز را داشته باشید ، به همین دلیل امکان دارد نرم افزار یا بعضی از بازی ها در کامپیوتر قابل اجرا نباشند.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - PlayStation 2 Emulator - PS2 to PC - شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر شخصی

 

  • شبیه سازی PlayStation 2 برای کامپیوتر

  • قابل اجرا در ویندوز ایکس پی

  • اجرای بازی های دی وی دی پلی استیشن 2

  • پشتیبانی از دو نسخه ی پلی استیشن PSX2 و PSX2 SSE


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:40  توسط محمدصابر مشایخی 

GameGain v2.9.1.2008 - بهینه سازی رایانه برای بازی

یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.

GameGain v2.9.1.2008 - بهینه سازی رایانه برای بازی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:40  توسط محمدصابر مشایخی 

موزیک ویدئو جديد و بسیار زیبای ساسی مانکن با نام خط رو خط ..

+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:14  توسط محمدصابر مشایخی 

نرم افزار آموزشی کتاب آیلتس پیشرفته کمبریج

نام نرم افزار آموزشی آیلتس پیشرفته کمبریج است که در این کورس آموزشی و در 2 سطح جامع شما را با مفاهیم و تکنیک های IELTS آشنا می کند. عنواین این مجموعه آموزشی برای دو سطح آکادمیک و حرفه ایی تهیه شده است . در تهیه این مجموعه از استاندارد آموزشی دانشگاه کمبریج و تجزیه و تحلیل های مقالات معتبر موسسه IELTS کانادا استفاده شده است. هدف گذاری این مجموعه به این روال است که کاربر در سطح پایین شروع کرده و بعد از گذشت 60 الی 80 ساعت مطالعه می تواند نمرات آزمون خود را بالا برده و با استفاده از مقایسه کیفی کارنامه ها خود را به سطح قابل قبول برای آزمون آماده کند. امیدواریم از دانلود رایگان لذت ببرید.

Cambridge IELTS Objective Advanced CD-ROM - نرم افزار آموزشی کتاب آیلتس پیشرفته کمبریج

ویژگی های کلیدی Cambridge IELTS Objective Advanced CD-ROM - نرم افزار آموزشی کتاب آیلتس پیشرفته کمبریج :

  • دارای تمرین های کلیدی برای لغات و گرامر هر درس
  • دارای فولدر معین در سی دی جهت مطالعه گرامر هر درس
  • داشتن سی دی آموزشی رایگان این مجموعه که مهارت 4 گانه IELTS را به طور جداگانه در شما تقویت خواهد کرد.
  • داشتن پوشه تست جهت تقویت نوشتاری
  • داشتن بخش نموداری از میزان پیشرفت کاربر
  • داشتن 20 بخش تمرینی برای هر درس


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:10  توسط محمدصابر مشایخی 

مستند پرونده توطئه 11 سپتامبر

  • نام انگلیسی مستند : BBC The Conspiracy Files: 9/11 Ten Years On 2011
  • نام فارسی مستند : مستند پرونده توطئه 11 سپتامبر
  • زمان مستند : 00:59:01
  • فرمت فیلم : AVI XviD
  • سایز تصویر : 624x352
  • کیفیت فیلم : 25.00fps 1303 Kbps
  • کیفیت صدا : MP3 112 Kbps 48.0khz
  • حجم فایل : 545.13 مگابایت
  • ژانر : مستند
  • تهیه کننده : BBC
  • سال : 2011

بعد از حمله به برج های دوقلو پنتاگون که به گفته آمریکا در نیویورک, واشنگتن و پنسیلوانیا نزدیک به 3000 نفر کشته شدند سازمان امنیت ملی و پلیس فدرال آمریکا به تحقیق و بررسی در حادثه 11 سپتامبر پرداخت. به این بهانه آمریکا بن لادن را مسئول این حمله دانست و این بهترین بهانه برای حمله به افغانستان و عراق و کشورهای خاورمیانه شد. در فیلم پخش شده از این حادثه یکی از آسمان خراش ها بدون برخورد هواپیما منهدم می شود. عده ای فیلم این حادثه را دست کاری شده خواندند و گفتند آمریکا با آن ادعای امنیت چگونه جلوی اینچنین حمله ای را نگرفته است.

مستند پرونده توطئه 11 سپتامبر

مرگ بن لادن دلیلی شد بر پایان دادن توهم تئوری توطئه حمله القاعده به آمریکا و حالا شبکه بی بی سی با ساخت مستندی به بررسی پرونده این حمله تاریخی پرداخته است. سایت دانلود رایگان در بخش دانلود مستند برای شما این مستند داغ که به تازگی از بی بی سی پخش شده است را آماده کرده است. امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:7  توسط محمدصابر مشایخی 

Portable Micro Windows XP - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب

یا تا به حال شده است که به یک ویندوز بدون نیاز به نصب نیاز پیدا کنید ؟! برای مثال وقتی بر روی رایانه ای ویندوز 7 نصب باشد و بخواهید کار کوتاهی را از طریق ویندوز ایکس پی بر روی همین ویندوز انجام دهید، در این مواقع یک ویندوز بدون نیاز به نصب می تواند بسیار کارساز باشد. یا شاید هم برای شما پیش آمده باشد که ویندوز XP تان خراب شده باشد ونتوانید وارد آن بشوید و یا به دلیل ویروسی شدن سیستم شما بقدری کند شده است که قادر به انجام کاری نیستید که در این مواقع استفاده از ویندوز های پرتابل می تواند گزینه مناسبی باشد. البته این را هم در نظر بگیرید که شاید شما با درایو ویندوز خود کار دارید و نمی خواهید آن را فرمت کنید تا Win XP جدیدی را نصب کنید. در این گونه مواقع این گونه ویندوز های پرتابل می توانند باعث شوند که شما به اطلاعات هارد خودتان دسترسی داشته باشید.
Micro Windows XP نسخه پرتابل ویندوز ایکس پی است که می تواند با استفاده از سی دی یا فلش اجرا شود. با این ویندوز کم حجم بدون نیاز به نرم افزار های ماشین مجازی از جمله VMWARE به راحتی می توانید ویندوز ایکس پی پرتابل را در هر Windows دیگری اجرا کنید. این Windows کاملا آپدیت شده می باشد و تمام امکانات یک ویندوز ایکس پی را داراست و به راحتی می توانید از آن به صورت اشتراکی و بدون نیاز به نصب استفاده کنید. هم اینک شما عزیزان می توانید با دانلود کم حجم و به راحتی این پک با ارزش را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید. امیدواریم با دانلود ویندوز ایکس پی پرتابل بتوانید مشکلاتی که گاهی با خرابی ویندوزتان دارید را مرتفع کنید.

Portable Micro Windows XP (2010) - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:59  توسط محمدصابر مشایخی 

Windows XP SP3 - دانلود ویندوز xp ایکس پی سرویس پک 3 نسخه اصلی

 

در فرهنگ رایانه سیستم عامل نرم‌افزاری است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و بستری را فراهم می‌سازد که نرم افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند. سیستم عامل خدماتی به برنامه‌های کاربردی و کاربر ارائه می‌دهد. برنامه‌های کاربردی یا از طریق واسطهای برنامه نویسی کاربردی (Application User Interface-APIs) و یا از طرق فراخوانی های سیستم (system call) به این خدمات دسترسی دارند. با فراخوانی این واسط ها، برنامه‌های کاربردی می‌توانند سرویسی را از سیستم عامل درخواست کنند، پارامتر ها را انتقال دهند، و پاسخ عملیات را دریافت کنند. ممکن است کاربران با بعضی انواع واسط کاربری نرم افزار مثل واسط خط فرمان (Command Line Interface-CLI) یا یک واسط کاربری گرافیکی (Graphical User Interface-GUI) با سیستم عامل تعامل کنند. برای کامپیوتر های دستی و رومیزی، عموما واسط کاربری به عنوان بخشی از سیستم عامل در نظر گرفته می‌شود. در سیستم های بزرگ و چند کاربره مثل یونیکس و سیستم های شبیه یونیکس، واسط کاربری معمولا به عنوان یک برنامه کاربردی که خارج از سیستم عامل اجرا می‌شود پیاده سازی می‌شود.

ویندوز ایکس پی (به انگلیسی: Windows XP) یکی از سیستم عامل‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز ایکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز ایکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز ایکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد.

با توجه به پرطرفدار بودن این نرم افزار سیستم عامل, سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما دوستداران خود ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 را به صورت سورس اورجینال مایکروسافت همراه با مدیا پلیر 11 و اینترنت ایکسپلورر 7 با قابلیت ساتا ساپورت در اختیار کاربران عزیز ایرانی قرار داده است. این نسخه کامل ترین نسخه موجود در بین سایت های فارسی دانلود می باشد و نسخه ۵٫۱.۲۶۰۰v.۵۵۱۲ Serivce Pack 3 می باشد که نسخه کاملا پایداری می باشد. موارد خاصی در نسخه بروز شده ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 نهادینه شده است که دانستن آنها برای کاربران حرفه ای که از این سیستم عامل شرکت مایکروسافت به صورت دائمی استفاده می کنند بسیار مهم است. در ضمن این سیستم عامل تا تاریخ April 8, 2014 از سوی مایکروسافت پشتیبانی می شود و بروزرسانی منتشر خواهد شد.

Windows XP SP3 - دانلود ویندوز xp ایکس پی سرویس پک 3 نسخه اصلی

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:59  توسط محمدصابر مشایخی 

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 - دانلود IDM جدید

نرم افزار IDM یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final - دانلود internet download manager جدید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:55  توسط محمدصابر مشایخی 

Automatic Wallpaper Changer 4.10.33 - نرم افزار تغییر تصویر پس زمینه اتوماتیک

اگر از ثابت بودن تصاویر پس زمینه دسکتاپ خود خسته شدید دیگر جای نگرانی نیست چرا که با نرم افزار Automatic Wallpaper Changer از سایت دانلود نرم افزار رایگان شما قادر خواهید بود تصاویر مود علاقه خود را انتخاب کرده و برای عوض شدن آن ها زمانی را اختصاص دهید تا این نرم افزار بصورت خودکار تصویر پس زمینه دسکتاپ شما را تغییر دهد. این نرم افزار تغییر والپیپر دسکتاپ دارای ویژگی های متعددی همچون تنظیم میزان روشنایی، ایجاد افکت در هنگام تغییر تصاویر، تنظیم خودکار تصاویر برای یکی شدن با ابعاد دسکتاپ است. در واقع شما بوسیله نرم افزار دسکتاپ Automatic Wallpaper Changer میتوانید به دسکتاپ خود جلوه خاصی بدهید.

Automatic Wallpaper Changer 4.10.33 - نرم افزار تغییر تصویر پس زمینه اتوماتیک

ویژگی های نرم افزار تغییر والپیپر اتوماتیک

  • انتخاب تصویر بصورت تکی، گروهی و یا انتخاب از دایرکتوری (پوشه)
  • زمان بندی برای تغییر تصاویر
  • ایجاد جلوه ها و افکت های مختلف در هنگام تغییر تصاویر
  • یکسان سازی تصاویر با دسکتاپ
  • تنظیم میزان نور، روشنایی و ...
  • پشتیبانی فرمت های تصویری BMP، JPG، JPEG، GIF، PNG، PCX، TGA، RLE
  • استفاده از کلید میانبر برای تغییر دستی تصاویر


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:52  توسط محمدصابر مشایخی 

PDF Converter Pro 11.01 - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

نرم افزاری حرفه ای جامع و قدرتمند از سایت نرم افزار دانلود رایگان برای تبدیل اسناد پی دی اف به 149 فرمت دیگر است. در واقع بوسیله این نرم افزار تبدیل شما میتوانید تمامی اطلاعات موجود در یک سند پی دی اف همراه با جدول ها لینک ها، کدها و ... را بدون کوچکترین تغییراتی به فرمت دیگری تبدیل کنید. نهایت سرعت و قدرت در تبدیل و پشتیبانی از چند زبانه بودن نرم افزار از قابلیت های این نرم افزار است که آن را در میان کاربران محبوب کرده است. علاوه بر این استفاده از سیستم رمز گذاری و رمز نگاری میتواند امینت را در اسناد پی دی اف برای شما برقرار کند بدون آنکه نگران تغییراتی در محتوای اسناد باشید. اگر به دنبال یک نرم افزار دانلود تبدیل PDF قدرتمند برای اسناد پی دی اف هستید پیشنهاد میکنیم نرم افزار PDF Converter Pro را از دست ندهید.

PDF Converter Pro 11.01 - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

نرم افزار تبدیلPDF با پشتیبانی از 149 فرمت فایل

مایکروسافت ورد (DOC، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint)، مایکروسافت اکسل (XLS، XLSX)، مایکروسافت پاورپوینت (PPT، PPTX)، مایکروسافت Visio (VSD)، مایکروسافت با این نسخه ها کار میکند (WDB، WPS، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint، XLSX)، اتوکد (DWG، DXF، DWF) ، کرل دراو (CDR)، نرم افزار Corel ارائه (SHW)، WordPerfect (WP5، WP6، WPD، WPF)، WordStar (WS)، DocuWorks (XDW)، QuattroPro (WB1، WB2، WQ1)، قالب متن غنی (RTF)، فرمت متن (TXT)، اچ تی ام ال (HTM، HTML)، ویندوز مپ (BMP)، JPEG تصویر فشرده (JPG، JPEG، JP2) و غیره در 149 فرمت فایل.

تبدیل PDF به فرمت های

PDF به Word، DOC به PDF، قابلیت تبدیل به PDF، XLS به PDF، XLSX به PDF، PPT به PDF، PPTX به PDF، VSD به PDF، WDB به PDF، WPS به PDF، قابلیت تبدیل به PDF، XLSX به PDF، DWG به PDF، DXF به PDF، PDF، DWF به پی دی اف، CDR PDF، SHW به PDF، WP5 به WP6 به PDF، PDF، WPF WPD به PDF، WS به PDF، XDW به PDF، WB1 به PDF، WB2 به PDF، WQ1 به PDF RTF به PDF، TXT به PDF، HTM به PDF، HTML را به PDF، BMP به PDF، JPG به PDF، JPEG به PDF، JP2 به PDF، GIF به PDF، DCX به PDF، TIFF را به PDF، TIF به PDF، PNG PDF، PCX را به PDF، پی دی اف به پی دی اف، پی آر تی به PDF و غیره 149 فرمت فایل.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:51  توسط محمدصابر مشایخی 

Guitar Pro 6.1.1 r10791 Final - دانلود نرم افزار تمرین گیتار حرفه ای

نرم افزار Guitar Pro همان طور که از نام آن پیداست برنامه ای چند رسانه ای بسیار کارآمد برای تمرین گیتار از سایت دانلود رایگان نرم افزار میباشد. می توان گفت Guitar Pro اولین و مهمترین برنامه طراحی شده برای ویرایش نت های گیتار، گیتار باس و دیگر آلات 4 و 8 رشته ای می باشد. این نرم افزار با تکنیک ها و روش های حرفه ای و در عین حال بسیار ساده میتواند شما را به یک گیتاریست حرفه ای تبدیل کند. شما با استفاده از یک گیتار مجازی و آموزش های قدم به قدم برنامه می توانید به یادگیری گیتار بپردازید. حتی میتوانید آموزش کوک کردن گیتار را نیز به صورت مجازی آموزش ببینید. این نرم افزار تمرین گیتار علاوه بر آموزش گیتار میتوانید آموزش کار با باس و دیگر سازهای رشته ای را نیز یاد بگیرید.

Guitar Pro 6.1.1 r10791 Final - دانلود نرم افزار تمرین گیتار حرفه ای

ویژگی های اصلی نرم افزار تمرین گیتار

  • وجود سازهای متنوع و آماده برای یادگیری نت
  • وجود انواع گیتار های مجازی
  • کوک کردن گیتار و آموزش کوک کردن بر روی گیتار مجازی
  • ساخت نت جدید
  • ساخت موسیقی جدید از روی گیتار
  • قابلیت ضبط موسیقی
  • نحوه کارکرد و آموزش باس
  • ایجاد تغییرات در نت
  • گرفتن آکورد بصورت مجازی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:45  توسط محمدصابر مشایخی 

Demolition Inc. PC Game - دانلود بازی تخریب شهر

بازی تخریب شهر یک بازی اکشن استراتژی جدید است. شما باید با ابزارهایی که به دست می آورید شهر را بیشتر تخریب کنید و تمام زمین را از وسایل غیر طبیعی پاک کنید و درختان سرسبز بکارید. توسط موجود فرازمینی و سفینه اش حول محور شهر بچرخید و تا می توانید همه جا را از بین ببرید و انرژی خود را تخلیه کنید. ترافیک را با ابزارتان طوری هدایت کنید تا به ساختمان ها برخورد کنند و آنها را از بین ببرند. Demolition, Inc به طور یقین تکنولوژِی جدیدی از فیزیک Nvidia محسوب میشود. چیزی از قبل متحرک نیست و برخورد تماما با فرمول های فیزیک محاسبه می شوند و این تمام جذابیت بازی را در خود قرار داده است. با توجه به وابسته بودن به فرمول های فیزیک هر بار که شما بازی را آغاز می کنید با تجربه ها و صحنه های جدیدی مواجه می شوید. امیدواریم از دانلود بازی کامپیوتری Demolition لذت ببرید.

دانلود بازی تخریب شهر

مشخصات بازی Demolition Inc. :

  • شرکت سازنده و منتشر کننده : Zeroscale
  • سبک بازی: اکشن , استراتژی, مرحله ای
  • ترکیبی از سبک اکشن و استراتژی که به شما ابزارهای جالب و هیجان انگیزی ارائه می کند.
  • دارای 15 شهر و مرحله برای تخریب هرچه هیجان انگیز تر
  • دارای سبک های Campaign mode و Rampage mode
  • بر پایه سرویس steam
  • کاملا کرک شده
  • ابتدا فایل unl-demolition-setup.exe را اجرا کنید, مسیری را جهت extract کردن فایل ها انتخاب کنید. سپس کافیست فایل FinalDGameGL.exe را اجرا کنید.
  • زبان بازی به صورت پیش فرض آلمانی است. برای انگلیسی شدن زبان بازی فایل Unleashed.ini که در ادامه مطلب قرار داده شده است را با فایل اصلی جایگزین کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:38  توسط محمدصابر مشایخی 

مجله اینترنتی دانش شماره 10

دانش و فناوری و آی تی همواره از آن دسته از مباحث و مطالبی هستند که خوانندگان زیادی را به خود اختصاص می دهند. گروه مجله دانش 10 چند وقتی است که تصمیم گرفته است تا مجله الکترونیکی ای الکترونیکی را به صورت هر دو هفته یکبار منتشر کند تا آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی را در دو هفته ای که گذشته است به سمع و نظر خوانندگان عزیزش برساند.
سایت نرم افزار دانلود رایگان برای بالا بردن سطح علمی و با خبر شدن از مسائل روز دنیا مجله آزاد اینترنتی دانش که هر روز در حال پیشرفت است را با چکیده اخبار دو هفته گذشته در خود جای داده به اشتراک عموم می گذارد. امیدواریم ایران و ایرانی همواره برای بالابردن سطح علمی هم میهنان خود به تولید محتوای مفید دست بزدند.

مجله اینترنتی دانش شماره 10

برخی از عناوین شماره دهم مجله دانش

  • پزشکی: دستگاه تمام اتوماتیک رگ گیری (ساخت ایران)
  • پزشکی: هشت روش برای کاهش وزن سریع
  • نجوم: رنگین کمان دوتایی
  • نجوم: آموزش نجوم: سیاه چاله چیست؟
  • تکنولوژی: دود فوری برای عکاسی
  • تکنولوژی: لباس بدون نیاز به شستن
  • طبیعت: طعمه مار بوآ نشوید!
  • طبیعت: مرغ فرعون آفریقایی
  • نوت بوک و تبلت: آیا لپ تاپ های ویندوز ۸ با کینکت وارد بازار می شوند؟
  • نوت بوک و تبلت: ویژگی های تبلت ویند پد
  • آی تی: آی پد ۴ قربانی در چین گرفت!
  • آی تی: ویکی لیکس روی کشتی
  • آی تی: فیلتر شدن سایت رهبر انقلاب در عربستان!!!
  • امنیت: قبل از فروش گوشی موبایل، چه کارهایی باید انجام دهید؟
  • ترفند: یک روش ساده برای حفظ رمز عبور
  • آموزش: مرلین جادوگر در فتوشاپ
  • معرفی سایت: معرفی وبسایت موزیک فردا
  • بازی: Binary Domain تاخیر خورد
  • بازی: فروش ۳۰ میلیون Wii در اروپا
  • فناوری دیجیتال: ایده های جالب برای رفاه نسل آینده
  • فناوری دیجیتال: کنترلی برای اپلی ها
  • موبایل: مدیر اجرایی سامسونگ: امسال در فروش تلفن همراه از نوکیا پیشی می گیریم
  • موبایل: با کیفیت ترین صفحه نمایش جهان در نمایشگاه CES 2012
  • خودرو: کادیلاک کوچک در قلب شیر
  • خودرو: مرسدس بنز CLS 350 در ایران
  • سرگرمی: تصویر برجسته (استریوگرام)
  • سرگرمی: تصویر مفهومی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:35  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بی نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD v1.x.x

1120 بازی بی نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD v1.x.x

بازی فوق العاده گرافیکی Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD برای اولین بار برای تلفن های همراه آندرویدی عرضه شده است. شما رهبر تیم Rainbow six هستید، با سه عضو جدید تیم شما کامل می شود. شما از طریق ۱۱ ماموریت، تهدید تروریست جهانی در سرار جهان را متوقف خواهید کرد. در هر مرحله باید با بهره گیری از تاکتیک مناسب، مهارت های خود را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید با دوستانتان این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:51  توسط محمدصابر مشایخی 

پک بازى گلکسى اس۲ Samsung Galaxy S II(GT-i9100) Gameloft Games Pack

Galaxy S2 Gameloft Pack پك بازى گلكسى اس2 Samsung Galaxy S II(GT i9100) Gameloft Games Pack

پکیج تمامى بازى هایى که برای گلکسى اس۲ تا به حال کرک شده. لیست بازى ها عبارتند از:

Real Football 2011  /  Asphalt 6 Adrenaline HD  /  Assassin’s Creed  /  Avatar  /  Brothers in arms 2  /  Dungeon Hunter  /  Dungeon Hunter 2  /  Fast Five  /  Gangster Miami Vindication  /  GT Racing Motor Academy  /  Hero of Sparta  /  Let’s Golf 2  /  N.O.V.A. 2 – Near Orbit Vanguard Alliance  /  N.O.V.A 1  /  Modern Combat 2 Black Pegasus  /  Shrek Karting  /  Splinter Cell Conviction  /  Star front Collision

لطفاً حتماً توضیحات را بخوانید!


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:47  توسط محمدصابر مشایخی 

تبدیل عکس به نقاشی با Sketch Me v1.46

sketch تبدیل عکس به نقاشی با Sketch Me v1.46

Sketch Me یک نرم افزار بسیار جالب است که افکت های زیبا و فانتزی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید به وسیله این نرم افزار به صورت هم زمان بر روی تصاویر خود افکت هایی زیبا قرار دهید. شما می توانید عکس های خود را به نقاشی های سیاه و سفید و طبیعی بسیار زیبا تبدیل کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:33  توسط محمدصابر مشایخی 

چاقی صورت با FatBooth v1.2

fat1 چاقی صورت با FatBooth v1.2

اگر دوست دارید دوستان یا اهالی خانواده را بخندانید نرم افزار FatBooth به راحتی این کا را برای شما انجام می دهد.شما با این نرم افزار می توانید با دست کاری عکس دوستان خود را آن ها را به شکل آدم های چاق بامزه تبدیل کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:32  توسط محمدصابر مشایخی 

آموزش ۱۳ روش شعبده بازی با کارت Thirteen Easy to do Card Tricks

شعبده بازی و یا حقه های ورق یکی از پرطرفداترین ترین چشم بندی های جهان می باشند . برای شما علاقه مندان به چشم بندی های ورق مجموعه ای از ۱۳ روش آسان و برتر جهان را به صورت تصویری آماده کرده ایم که به راحتی می توانید این چشم بندی ها را برای دوستان خود نیز انجام دهید . تاریخ شروع ورق بازی برمی‌گردد به قرن نهم در چین. در آن زمان پول‌های کاغذی چینی دارای چهار شکل مختلف بود و هم‌چنین دارای اعدادی بین ۲ الی ۹ در سه مورد و در یکی اعداد ۱ الی ۹. چنین تصور می‌شود که اولین ورق‌های بازی در واقع همان اسکناس‌های چینی بوده‌است که برای موارد شرط بندی و بازی نیز از آن‌ها استفاده می‌شده‌است. با این همه به نظر می‌رسد که اولین ورق‌های چاپ شده مربوط است به مجموعه دامینوهای چینی که ۲۱ شکل ترکیبات مختلف یک تاس در روی آن‌ها منقوش بوده‌است.

 

Easy to do Card Tricks آموزش 13 روش شعبده بازي با كارت Thirteen Easy to do Card Tricks

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:16  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود کامل ترین آموزش عکاسی در دنیا – بیش از ۲۳ ساعت آموزش

همواره در هر ماه تعداد بسیار زیادی مجموعه آموزشی در رابطه با موضوع فوتوشاپ و تکنیک های عکاسی عرضه می شود. ولی آیا همه ی آن ها کاربردی بوده و هدفمند می باشند ؟ امروز در وبسایت دانلودها مجموعه ای بی نظیر آماده گردیده است که از برترین آموزش های سرتاسر اینترنت در ۲ماه اخیر جمع آوری شده است و به شما تمامی تکنیک هایی که یک عکاس در راستای عکاسی و کار با نرم افزار مجبوبش یعنی فوتوشاپ نیاز دارد را آموزش می دهد. این مجموعه بی نظیر شامل ۱۵ آموزش مختلف می باشد که مدت زمان کلی آن به بیش از ۲۳ ساعت می رسد. آموزش هایی که قرار است شما با آن ها روبرو شوید به طور خلاصه عبارتند از: نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی کنسرت ها ، مرور قدم به قدم و حرفه ای نورپردازی برای عکاسان ، کامل ترین آموزش ادیت و رتوش تصاویر پرتره ، ترمیم عکس هایی که با مشکل در هنگام عکاسی روبرو شده اند ، آموزش عکاسی مناظر طبیعی ، ۱۰ تکنیک اساسی که هر عکاسی باید آن ها را بداند و … . این مجموعه آموزشی از کمپانی های Lynda , Kelby Training , Total Training و … جمع آوری شده است. برای مشاهده لیست کامل آموزش ها و دانلود آن ها با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار در دنیا ، بیش از ۱۴ گیگابایت ، بیش از ۲۳ ساعت آموزش حرفه ای|

 

phlearn دانلود کامل ترین آموزش عکاسی در دنیا   بیش از 23 ساعت آموزش

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:14  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 ... 25 صفحه بعد