صابردانلود

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

دانلود Angry Birds Seasons v2.2.0 نسخه جدید بازی جذاب پرندگان خشمگین فصول

دانلود Angry Birds Seasons نسخه جدید بازی جذاب پرندگان خشمگین فصول


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهایی همچون هالووین، کریسمس، ولنتاین، روز سنت پاتريک، جشنهای تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است.  و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد.

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين فصول Angry Birds Seasons:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در مرحله مختلف در سال 2011 و 2012
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:15  توسط محمدصابر مشایخی 

ضبط مکالمات با CallRecorder v1.1.6

recorder11 ضبط مکالمات با CallRecorder v1.1.6

با کمکCallRecorder، تمامی تماس های خود را ذخیره نمایید. با کمک این نرم افزار میتوانید گزینه ضبط خودکار را فعال کنید تا به صورت اتوماتیک تمامی تماس هارا را ضبط و در محلی که شما تعیین میکنید ذخیره کند. در ورژن ۱٫۱٫۶ این نرم افزار، کیفیت صدای ضبط شده تا حدودی بهبود یافته است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:42  توسط محمدصابر مشایخی 

XYplorer 10.80.0200 - دانلود نرم افزار اکسپلورر جایگزین ویندوز

نرم افزار کاربردی قدرتمند و بی نظیر برای مدیریت فایل ها و فولدر ها است که براحتی میتواند جایگزین اکسپلورر ویندوز شود. همانطور که میدانید اکسپلورر که همراه با ویندوز ارائه و نصب میشود دارای ویژگی خاصی نیست و در طول زمان ارائه ویندوز ها تغییر کاربر پسندانه زیادی نکرده اما نرم افزار XYplorer دارای قابلیت های ویژه ای همچون نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش تاریخ آخرین دسترسی، نمایش آخرین زمان ویرایش و یا اجرا است. علاوه بر این قابلیت جستجوی باینری و نمونه گیری از دایرکتوری های موجود با پسوند CSV و نمایش کد های اسکی از قابلیت های دیگر این اکسپلور قدرتمند است. همچنین پیش نمایش فایل های صوتی و تصویری بدون باز کردن آنها میتواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. هم اکنون میتوانید این اکسپلورر قدرتمند را بصورت مستقیم از دانلود نرم افزار رایگان دانلود کنید.

XYplorer 10.80.0200 - دانلود نرم افزار اکسپلورر جایگزین ویندوز

ویژگی های نرم افزار جایگزین اکسپلورر ویندوز

  • نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش تاریخ آخرین دسترسی، نمایش آخرین زمان ویرایش و ...
  • نمایش کد های اسکی
  • نمونه گیری از دایرکتوری های موجود با پسوند CSV
  • پیش نمایش فایل های صوتی و تصویری بدون باز کردن آنها
  • تبدیل کد های باینری به متون
  • برقراری رابطه بسیار نزدیک با مموری Ram
  • تنظیم فیلتر رنگ برای جدا کردن لیست ها
  • نمایش فایل ها و پوشه های بصورت درختی
  • ایجاد کلید میانبر تا 3500
  • نمایش مشخصات کامل فایل های چندرسانه ای
  • اضافه شدن دستورات جدید به منو از قبیل including Copy To, Move To, Copy Filename with : Path, Copy File Properties, Copy Large/Small Icon, Multi-file Rename
  • قابلیت مروری بر گذشته History
  • نمایش میزان فضای اشغال شده برای هر فایل و فولدر
  • ویرایش مشخصات فایل از قبیل تغییر فرمت، سایز و ...
  • دارای قابلیت متن باز بودن برخلاف اسکپلور ویندوز
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:37  توسط محمدصابر مشایخی 

Sharp World Clock 5.52 - نرم افزار نمایش ساعت جهانی و آب و هوا

دانلود ساعت جهانی شارپ ساعتی پیچده برای افرادی که نیاز به اطلاعات زمانی دقیق هر شهر و یا کشور دارند می باشد. این برنامه کاربردی ساعت اطمینان زمانی و دقیق بودن خود را در سال 2007 به ثبت رسانده است. ساعتی که علاوه بر نمایش ساعت های چند کشور و شهر از جمله ساعت ایران دارای تامیر، زمان سنج، خوراک خوان (فید خوان)، نقشه جهانی و ... است. همچنین نشان دادن وضعیت و آب و هوایی هر منطقه بصورت جداگانه از قابلیت های ویژه این نرم افزار از سایت دانلود رایگان می باشد.

Sharp World Clock 5.52 - نرم افزار نمایش ساعت جهانی و آب و هوا

ویژگی های نرم افزار نمایش ساعت جهان

  • نمایش تعداد هر ساعت مورد نیاز
  • پس زمینه کاملا شفاف
  • نمایش زمان برای هر شهر با قابلیت جستجوی
  • نمایش زمان به دو صورت آنالوگ و دیجیتال
  • نمایش تقویم و تاریخ روز
  • دارای تایمر، زمان سنج و فیدخوان
  • نمایش وضعیت آب و هوا بصورت دقیق
  • استفاده از حالت 12 ساعته (صبح / بعد از ظهر) حالت و یا 24 ساعته
  • بروزرسانی زمان با اتصال به اینترنت
  • متناسب با دسکتاپ انواع ویندوز ها


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:35  توسط محمدصابر مشایخی 

Classic Charlie Chaplin films - دانلود فیلم های کلاسیک چارلی چاپلین

سِر چارلز اسپنسر چاپلین (۱۶ آوریل ۱۸۸۹ - ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷) یکی از مشهورترین بازیگران و همچنین کارگردان و موسیقی‌دان برجستهٔ هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند. چاپلین در زمینه سینما بیش از ۶۵ سال فعالیت کرد که شروع فعالیتهای وی از سالن ویکتوریا انگلستان به عنوان پسربچه‌ای آغاز شد و تا سن ۸۸ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تاسیس کرد.

چاپلین از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۱۲ به همراه فرد کارنو سراسر آمریکا را دوره کرد و نمایش تئاتر اجرا می‌کرد. چاپلین در زمان همکاری با شرکت کارنو در آمریکا هم‌اتاقی استن لورل بود. استنلی به انگلیس بازگشت اما چاپلین در آمریکا ماند. در سال ۱۹۱۳ بازی چاپلین مورد توجه یکی از فیلم‌سازان قرار گرفت و از آن پس با شرکت فیلم‌سازی کی استون همکاری کرد. وی نخستین فیلم خود را با نام ساختن یک زندگی که فیلم کمدی بود در سال ۱۹۱۴ آغازکرد. چاپلین در این شرکت و با این فیلم به سرعت به شهرت رسید (به نقل از ویکی پدبا). از "دیکتاتور بزرگ" , "عصر جدید" و "جویندگان طلا" به عنوان سه اثر برتر چاپلین که دارای نوآوری بود اشاره کرد.

دانلود فیلم, فیلم های کلاسیک, چارلی چاپلین, دانلود چارلی چاپلین, فیلم چارلی چاپلین, زندگی چارلی چاپلین, classic charlie chaplin, charlie chaplin films


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:6  توسط محمدصابر مشایخی 

- سیستم عامل لینوکس ردهت فدورا 13

فدورا (به انگلیسی: Fedora) یک سیستم عامل رایانه‌ای و نام توزیعی از گنو/لینوکس است و توسط اعضای پروژه فدورا ساخته می‌شود. این پروژه توسط شرکت ردهت حمایت می‌شود.

بالاخره نسخه‌ی ۱۳ فدورا، منتشر شد. فدورا یکی از توزیع‌های محبوب لینوکس است که بر اساس آمار بازدیدکنندگان سایت DistroWatch سومین توزیع محبوب لینوکس بعد از اوبونتو و لینوکس مینت به حساب می‌آید.

هدف این پروژه ساخت یک سیستم عامل چندمنظوره است که به‌طور کلی از بسته‌های نرم‌افزاری رایگان ایجاد شده‌است. این توزیع به آسانی نصب و تنظیم می‌شود. بسته‌های نرم‌افزاری و نرم‌افزارهای موردنیاز آن‌ها به آسانی توسط نرم‌افزار یام قابل دریافت‌اند. هر ۶ یا ۸ ماه یک نسخه جدید از فدورا عرضه می‌شود. آخرین نسخه آن فدورا 13 است. همراه این سیستم عامل برنامه‌های زیادی عرضه می‌شود.

Redhat Fedora 13 - سیستم عامل لینوکس ردهت فدورا 13


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:4  توسط محمدصابر مشایخی 

Windows XP SP3 Final lite 2008 - ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 بسیار سریع

امروزه ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 یکی از مهمترین عامل های کند شدن رایانه ها به شمار می آید و بسیاری از کاربران را مجبور به ارتقاء سخت افزاری یا استفاده از ورژن اولیه ویندوز نموده است، اما چطور می توان ویندوزی با سرعت و امنیت بالا داشت؟ برای این منظور هکرهای بسیاری برای بالا بردن سرعت ویندوز آن را بهینه سازی کرده اند که سایت دانلود رایگان نرم افزار یکی از بهترین ویندوز های سرویس پک 3 با تمام امکانات و امنیت و سرعت فوق العاده بالا را برای کاربران با سرعت دستگاه کند و بازی خورها قرار داده است.

شما می توانید به صورت رایگان به دانلود ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 پرسرعت از این سایت نمایید. Windows XP SP3 موجود مهمترین و آخرین به روز رسانی ها همچنین آخرین ورژن نرم افزار های مایکروسافت را داراست و بهترین انتخاب برای کاربران دارای کامپیوتر های کند و بازی خور های حرفه ای که می خواهند بیشترین امکانات سخت افزاری را در اختیار بازی قرار دهند و بهترین کارایی را داشته باشند می باشد. فایل موجود را به راحتی می توانید با نرم افزار Nero بر روی سی دی رایت کرده و سی دی قابل بوت را در سی دی رام قرار دهید، سپس ویندوز بدون هیچ سوالی شروع به نصب کردن می نماید و در حدود 10 دقیقه نصب پایان یافته، شما می توانید از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید.

Windows XP SP3 Final lite 2008 v3.0 - ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 بسیار سریع


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:3  توسط محمدصابر مشایخی 

Windows Seven BETA - Build 7000.0.081212-1400 - دانلود ویندوز 7 با لینک مستقیم با سریال معتبر

تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز 7 مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز 7 مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز 95 بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز 7 می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و ... وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است! در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز7 را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های واین نسخه از ویندوز ارائه شده است.

Windows
Seven BETA - Build 7000.0.081212-1400 - دانلود ویندوز 7 با لینک مستقیم با سریال معتبر


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:0  توسط محمدصابر مشایخی 

Website Ripper Copier 3.5.1 - نرم افزار دریافت کامل و سریع یک سایت

نرم افزاری است قدرتمند و محبوب برای دریافت کامل و سریع یک سایت با تمامی اطلاعات همراه آن با سرعت فراوان، که این اقدام توسط برنامه به راحتی صورت میگرد. نرم افزار این امکان را به شما عزیزان می دهد تا کل و یا حتی قسمتی از یک وبسایت را بروی سیستم خود ذخیره نمایید و در زمان کافی و با خیالی راحت صفحات را بصورت آفلاین مطالعه نمایید، البته قابلیت دیگر جالب نرم افزار در تنظیم آن و مشخص نمودن حجم یا نوع فایل های دانلود شده همراه با سایت می باشد.

Website Ripper Copier برای کاربرانی که از اینترنت Dial Up بهره میبرند بسیار کارا و مفید خواهد بود چون دیگر نگران هزینه اتصال نخواهند بود و با یکبار وصل شدن به اینترنت و مشخص نمودن سایت برای نرم افزار بعد از لحظاتی تمام صفحات سایت مورد علاقه خود را بروی هارد دیسک خواهند داشت و با خیال راحت می توانند از اینترنت خارج شوند و صفحات را به صورت آفلاین مطالعه نمایند.

همچنین این نرم افزار مدیریت دانلود از فرمت های (picture, movie, MP3, PDF, Flash, document, archive) پشتیبانی می نماید و این امکان را به کاربران می دهد تا مشخص نمایند که فایل های همراه سایت با این فرمت ها هم ذخیره شوند و یا نه برای سریع تر شدن کارها صفحات بصورت ساده ذخیره شوند و حتی قابلیت تعیین حجم فایل ها نیز در دسترس می باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار حرفه ای می توان به قابلیت resume در دانلود، پشتیبانی از سایت های آینه ای (mirror sites )، استفاده از جستجوگر sitemap و... اشاره نمود.

Website Ripper Copier 3.5.1 - نرم افزار دریافت کامل و سریع یک سایت


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 22:0  توسط محمدصابر مشایخی 

Batch Photo Watermarker 3.5.1 - نرم افزار گذاشتن کپی رایت دسته ای بر روی عکس

احتمالا شما جزء کسانی بودید که به سایت های اشتراک گذاری عکس ها رفتید و مشاهده کردید که در تمامی عکس ها آدرس تبلیغاتی سایت یا لوگو کپی رایت عکس آن وجود دارد.خوب نشانه گذاری همه عکس ها بصورت تکی بسیار زمان بر و خسته کننده است. در واقع شما بوسیله نرم افزار واترمارک Batch Photo Watermarker از سایت دانلود رایگان نرم افزار میتوانید عکس ها را در درجه اول انتخاب کنید و سپس بر روی تمام تصاویر بصورت دسته ای متن یا نشانه مورد نظر را واترمارک قرار دهید. استفاده ابزار تنظیماتی برای انتخاب محل قرار گیری متون در همه تصاویر میتواند نظر شما را برای استفاده این نرم افزار Watermark برنامه گرافیکی جلب کند.

Batch Photo Watermarker 3.5.1 - نرم افزار گذاشتن کپی رایت دسته ای بر روی عکس

ویژگی های نرم افزار گذاشتن کپی رایت بر روی عکس بصورت دسته ای

  • انتخاب دسته ای تصاویر
  • اضافه کردن متن به یک یا چند تصویر به صورت همزمان
  • اضافه کردن لوگو به یک یا چند تصویر به صورت همزمان
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری محبوب
  • استفاده از برچسب برای رعابت قانون کپی رایت


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 21:58  توسط محمدصابر مشایخی 

XYplorer 10.80.0200 - دانلود نرم افزار اکسپلورر جایگزین ویندوز

XYplorer نرم افزار کاربردی قدرتمند و بی نظیر برای مدیریت فایل ها و فولدر ها است که براحتی میتواند جایگزین اکسپلورر ویندوز شود. همانطور که میدانید اکسپلورر که همراه با ویندوز ارائه و نصب میشود دارای ویژگی خاصی نیست و در طول زمان ارائه ویندوز ها تغییر کاربر پسندانه زیادی نکرده اما نرم افزار XYplorer دارای قابلیت های ویژه ای همچون نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش تاریخ آخرین دسترسی، نمایش آخرین زمان ویرایش و یا اجرا است. علاوه بر این قابلیت جستجوی باینری و نمونه گیری از دایرکتوری های موجود با پسوند CSV و نمایش کد های اسکی از قابلیت های دیگر این اکسپلور قدرتمند است. همچنین پیش نمایش فایل های صوتی و تصویری بدون باز کردن آنها میتواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. هم اکنون میتوانید این اکسپلورر قدرتمند را بصورت مستقیم از دانلود نرم افزار رایگان دانلود کنید.

XYplorer 10.80.0200 - دانلود نرم افزار اکسپلورر جایگزین ویندوز

ویژگی های نرم افزار جایگزین اکسپلورر ویندوز

  • نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش تاریخ آخرین دسترسی، نمایش آخرین زمان ویرایش و ...
  • نمایش کد های اسکی
  • نمونه گیری از دایرکتوری های موجود با پسوند CSV
  • پیش نمایش فایل های صوتی و تصویری بدون باز کردن آنها
  • تبدیل کد های باینری به متون
  • برقراری رابطه بسیار نزدیک با مموری Ram
  • تنظیم فیلتر رنگ برای جدا کردن لیست ها
  • نمایش فایل ها و پوشه های بصورت درختی
  • ایجاد کلید میانبر تا 3500
  • نمایش مشخصات کامل فایل های چندرسانه ای
  • اضافه شدن دستورات جدید به منو از قبیل including Copy To, Move To, Copy Filename with : Path, Copy File Properties, Copy Large/Small Icon, Multi-file Rename
  • قابلیت مروری بر گذشته History
  • نمایش میزان فضای اشغال شده برای هر فایل و فولدر
  • ویرایش مشخصات فایل از قبیل تغییر فرمت، سایز و ...
  • دارای قابلیت متن باز بودن برخلاف اسکپلور ویندوز
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 21:55  توسط محمدصابر مشایخی 

Auslogics Disk Defrag Professional 4.0.0.30 - دانلود نرم افزار دفرگ هارد دیسک

گردش اطلاعات در هارد دیسک و نصب و حذف کردن مکرر نرم افزار مختلف باعث ایجاد فضا های اضافی در هارد میشود که این فضا ها علاوه بر اشغال کردن فضای خالی باعث ضعیف شدن کارایی هارد دیسک میشود که این عمل به مرور زمان علاوه بر کندی سیستم گاه باعث نابودی هارد دیسک و از دست رفتن اطلاعات میشود. شما با نرم افزار تخصصی Auslogics Disk Defrag یکپارچه سازی هارد از سایت دانلود رایگان نرم افزار میتوانید هارد دیسک خود را دفرگ کرده و فضای آن را بصورت یکپارچه درآورید. همچنین اطلاعاتی که در هارد دیسک بصورت تکه تکه قرار دارند بوسیله این نرم افزار بصورت فشرده در کنار یکدیگر قرار میگرند تا فضای از دست رفته هارد دیسکتان را برای شما بازگردانی کند.

Auslogics Disk Defrag Professional 4.0.0.30 - دانلود نرم افزار دفرگ هارد دیسک

ویژگی های اصلی نرم افزار یکپارچه سازی هارد

  • دفرگ کردن فایل های MFT, pagefile, hiberfil و ...
  • انتخاب 4 الگوریتم متفاوت برای دفرگ کردن هارد دیسک
  • علاوه بر دفرگ مانع تکه تکه شدن اطلاعات موجود در هارد دیسک میشود
  • استفاده از الگوریتم خاص برای دفرگ درایو های SSD و VSS
  • نمایش وضعیت عملکرد با دارا بودن نمودار
  • دفرگ بسیار سریع و قدرتمند
  • پشتیبانی از هارد دیسک های مختلف


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 21:51  توسط محمدصابر مشایخی 

نمایش بزرگ اطلاعات تماس گیرنده با BIG! caller ID 1.8.0

caller1 نمایش بزرگ اطلاعات تماس گیرنده با BIG! caller ID 1.8.0

BIG! caller ID نرم افزاری کاربردی برای نمایش اطلاعات فرد تماس گیرنده در صفحه ساخته شده است که جایگزینی برای حالت عادی این صفحه می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید روش نمایش اطلاعات فرد تماس گیرنده ، اس ام اس ها ، ایمیل ها و Missed Call ها را تغییر دهید. نمایش اطلاعات به صورت تمام صفحه با افکت های زیبا ، ظاهر گوشی شما را متحول می کند.

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:50  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی گرافیکی و فوق العاده Real Racing 2 v000315 Android Full

racing1 بازی گرافیکی و فوق العاده Real Racing 2 v000315 Android Full

اگر از سرعت بالا لذت میبرید، اگر از حادثه های رانندگی هیچ ترسی ندارید و فکر میکنید راننده بسیار با تجربه ای هستید بازی Real Racing 2 (مسابقه واقعی) را امتحان کنید. در این بازی زیبا و با کیفیت بیش از ۳۰ نوع ماشین مسابقه ای مختلف وجود دارد که در ابتدای بازی همگی قفل هستند و باید با رفتن به مراحل بالاتر آنها را باز کنید. بازی به تمرکز بالایی نیاز دارد چون در صورت انجام یک حرکت اشتباه در سرعت بالای ۲۸۰ کیلومتر در ساعت ممکن است حوادث وحشتناک و مرگباری برای شما رخ دهد. در بازی چند نوع مود مختلف جهت بازی وجود دارد. مود مسابقه ای نیز که باید حتما در همه مسابقات رتبه نخست را به دست آورید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:36  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی جذاب Mad Shoot v1.0.3

mad1 بازی جذاب Mad Shoot v1.0.3

آیا شما فکر میکنید شهر های مدرن و پیشرفته قسمتی از بهشت بر روی زمین هستند؟ پس سخت در اشتباهید. باید خودتان قضاوت کنید. برای اینکار باید بازی Mad Shoot را اجربه کنید. در شهر های مدرن، باید بکشی، تا کشته نشوی. این اصلی ترین قانون زندگی و زنده ماندن در شهر های بزرگ و مدرن است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:55  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی هیجان انگیز Drive Kill v1.05

kill1 بازی هیجان انگیز Drive Kill v1.05

رانندگی دیوانه وار با ماشین های جنگی و مسلح را در بازی Drive Kill تجربه کنید. در راه زامبی های زیادی به شما حمله میکنند و شما باید با تیر اندازی دقیق آنها را نابود کنید. با امتیازات به دست آمده میتوانید ماشین خود را ارتقاء دهید. با اضافه کردن اسلحه و سپر های جدید به ماشینتان، بازی لذت بخش تر خواهد شد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:55  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی زیبای Drive with Zombies 3D v1.6

drive2 بازی زیبای Drive with Zombies 3D v1.6

در بازی زیبا و سه بعدی Drive with Zombies، باید در آزاد راه رانندگی کنید. ولی تنها مشکل شما موانع مختلف در جاده نیست. شما از صحرایی عبور میکنید که زامبی های گرسنه در آن کمین کرده اند. هر چند ثانیه چند زامبی به طرف ماشین شما حمله ور میشوند. باید با مهارت رانندگی خود آنها از ماشین به بیرون پرتاب کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:38  توسط محمدصابر مشایخی 

Maplesoft Maple 15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته

نرم افزار محاسبات ریاضی بسیار قدرتمند برای انواع مختلف محاسبات از مقدماتی تا پیشرفته است. با maple می توانید کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهید. Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند.

maple یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند. Maple اولین بار در سال ۱۹۸۱برای انجام مجموعه ای از محاسبات در دانشگاه waterllo طراحی شد. در سال ۱۹۸۸، این نرم افزار توسعه داده شد و به توسط یک کمپانی کانادایی مستقر در دانشگاه به بازار تجاری کامپیوتر عرضه شد. فروش و عرضه این نرم افزار به بازار سود زیادی را نصیب، صاحبان شرکت کرد. Maple کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است. ولی به وسیله ی مایکروسافت منتشر شده است.

Maplesoft Maple v15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:4  توسط محمدصابر مشایخی 

A4DeskPro Flash WebSite Builder 3.03 - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی فلش

سایت دانلود نرم افزار رایگان برای مبتدیان در زمینه طراحی سایت و ساخت وبلاگ نرم افزاری با کارایی آسان برای ساخت سایت فلش تهیه دیده که به راحت و با چند کلیک می توانید یک وب سایت رایگان درست کنید.
نرم افزار ساخت وب سایت فلش یک ابزار قدرتمند با کارایی آسان برای طراحی وب سایت فلش در ویندوز مایکروسافت و کاربران 98/NT/XP/Vista تدارک دیده شده است. شما می توانید وب سایت خود را برای رزومه کاری و یا معرفی با منو های چندگانه و زیر منو ها ایجاد کنید و افکت انیمیشن و رنگ آن ها را تنها با چند کلیک تعیین کنید. با نصب این سایت ساز در هر زمان که بخواهید می توانید وب سایت خود را در دسترس داشته باشید و تغییر دهید و با قالب های آماده موجود تنها عکس ها و نوشته ها را تغییر دهید و کد نویسی انجام ندهید.

A4DeskPro Flash WebSite Builder 3.03 - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی فلش


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:50  توسط محمدصابر مشایخی 

WYSIWYG Web Builder 6.5.1 Portable - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی

دیگر لازم نیست در اینترنت به دنبال آموزش ساخت سایت یا طراحان طراحی وب سایت باشید و حتی برای ساخت وبلاگ هم به این و آن رو بیاندازید زیرا سایت دانلود رایگان نرم افزار ساخت رایگان سایت را امکان پذیر کرده و نرم افزاری را معرفی می کند که طراحی سایت را بدون نیاز به آموزش طراحی سایت و حتی دانستن زبان HTML امکانپذیر می سازد. پس دست بکار شوید و این نرم افزار را دانلود کنید تا نحوه ساختن سایت را با روشی متفاوت تجربه کنید.
نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی یک WYSIWYG (آنچه می بینید همان است که بدست می آورید) برنامه ای مناسب برای ایجاد طراحی صفحات وب است. عنوان WYSIWYG برنامه در واقع به این معنی است که تمام صفحه ای که نمایش داده خواهد شد در واقع همان خواهد بود که طراحی شده است و این عنوان برای این نرم افزار آن را به یک ابزار فدرتمند مبدل کرده است. در واقع این برنامه یک تولید کننده تگ HTML (زبان نشانه گذاری ابر متنی) می باشد که تنها با اشاره و کلیک بر روی تابع مورد نظر در برنامه می توانید یک صفحه وب بدون یادگیری HTML ایجاد کنید. تنها با کشیدن و رها کردن اشیاء مورد نیاز در صفحه وب خود به راحتی یک سایت زیبا را می توانید ایجاد کنید و بعد از تمام شدن کارتان با استفاده از ابزار انتشار آن را به سرور خود بفرستید. نرم افزار Web Builder به شما امکان کنترل کامل بر روی محتوا و قالب و طرح وب سایت شما را می دهد.

WYSIWYG Web Builder 6.5.1 Portable - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:50  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 25 صفحه بعد