Demolition Inc. PC Game - دانلود بازی تخریب شهر

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

Demolition Inc. PC Game - دانلود بازی تخریب شهر

بازی تخریب شهر یک بازی اکشن استراتژی جدید است. شما باید با ابزارهایی که به دست می آورید شهر را بیشتر تخریب کنید و تمام زمین را از وسایل غیر طبیعی پاک کنید و درختان سرسبز بکارید. توسط موجود فرازمینی و سفینه اش حول محور شهر بچرخید و تا می توانید همه جا را از بین ببرید و انرژی خود را تخلیه کنید. ترافیک را با ابزارتان طوری هدایت کنید تا به ساختمان ها برخورد کنند و آنها را از بین ببرند. Demolition, Inc به طور یقین تکنولوژِی جدیدی از فیزیک Nvidia محسوب میشود. چیزی از قبل متحرک نیست و برخورد تماما با فرمول های فیزیک محاسبه می شوند و این تمام جذابیت بازی را در خود قرار داده است. با توجه به وابسته بودن به فرمول های فیزیک هر بار که شما بازی را آغاز می کنید با تجربه ها و صحنه های جدیدی مواجه می شوید. امیدواریم از دانلود بازی کامپیوتری Demolition لذت ببرید.

دانلود بازی تخریب شهر

مشخصات بازی Demolition Inc. :

  • شرکت سازنده و منتشر کننده : Zeroscale
  • سبک بازی: اکشن , استراتژی, مرحله ای
  • ترکیبی از سبک اکشن و استراتژی که به شما ابزارهای جالب و هیجان انگیزی ارائه می کند.
  • دارای 15 شهر و مرحله برای تخریب هرچه هیجان انگیز تر
  • دارای سبک های Campaign mode و Rampage mode
  • بر پایه سرویس steam
  • کاملا کرک شده
  • ابتدا فایل unl-demolition-setup.exe را اجرا کنید, مسیری را جهت extract کردن فایل ها انتخاب کنید. سپس کافیست فایل FinalDGameGL.exe را اجرا کنید.
  • زبان بازی به صورت پیش فرض آلمانی است. برای انگلیسی شدن زبان بازی فایل Unleashed.ini که در ادامه مطلب قرار داده شده است را با فایل اصلی جایگزین کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:38  توسط محمدصابر مشایخی 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

     به وبلاگ صابردانلود خوش آمدید

 

+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,ساعت 17:33  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Shank 2 برای PC

Shank 2 یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی سرگرم کننده و جالب را مشاهده نمایید .

 

| نسخه ی نهایی و معتبر RELOADED |

 

Shank 2 Cover دانلود بازي Shank 2 براي PC

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:46  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود رایگان بازی GTA 4 : Vice city در تهــــــران

با عرض پوزش از دوستان     |     لینک دانلود اصلاح شد.

پست بازی GTA تغییر یافت و لینکی که هم اکنون وجود دارد دارای ۲بازی GTA در تهران و GTA معمولی (قدیمی) میباشد.

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه Liberty City این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت مستر دانلود با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:57  توسط محمدصابر مشایخی 

Mortal Kombat - Armageddon

 

دانلود بازی

دانلود بازی Mortal Kombat - Armageddon

بازی بسیار زیبا و جذاب Mortal Kombat - Armageddon که بی شک همه ی طرفداران سبک Fighting با آن آشنایی دارند ، این بازی در سال 2006 توسط کمپانی M.U.G.E.N & DruidBlack برای PC منتشر شد همانطور که می دانید سری های Mortal Kombat همیشه با تغییرات زیادی همراه بوده و همیشه سعی شده که گرافیک و گیم پلی بازی بهبود و گسترش داده شود ، می توان رمز موفقیت Mortal Kombat را در تمام سری های این بازی را شیوه های مبارزه هر جنگجو که منحصر به فرد می باشد ، محیط بازی و جادوهایی که هر فرد از خود نشان میدهد دانست در نسخه Armageddon بازی از لحاظ گرافیکی بهبود یافته و از این رو از زیباترین نسخه های سری مورتال کمبات به شمار می رود همچنین در این نسخه شاهد کاراکترهای مشهور بازی همچون Baraka, Kitana, Jade, Reptile, Sonya هستیم که می تواند برای بسیاری از گیمرها جالب و خاطره انگیز باشد

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:57  توسط محمدصابر مشایخی 

نسخه ی جدید بازی angry birds season:v2

 

نسخه جدید بازی Angry Birds این روز ها کمتر کسی پیدا می شود که انگری بردز بازی نکرده باشد. بازی پرندگان عصبانی به واقع بهترین بازی Arcade / اکشن/پازل برای کامپیوتر است که با سادگی تمام توانسته است بسیاری از بازی خور ها را به خود جذب کند و باعث اعتیاد شدید در بین آنها شود. Angry Birds دارای یک نسخه معمولی و 2 نسخه با نام های Angry Birds Seasons و Angry Birds Rio است. سایت دانلود رایگان بازی Angry Birds نسخه 2.0.2.1 که جدیدترین نسخه از ورژن معمولی آن است را برای شما به اشتراک می گذارد. امیدواریم با دانلود Angry Birds و گذراندن لحظات دلنشین از سایت ما لذت ببرید.

Angry Birds 2.0.2.1 PC Game - دانلود Angry Birds پرندگان عصبانی جدید

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

  • سیستم عامل: حد اقل XP SP2
  • حد اقل حافظه مورد نیاز : 512MB
  • حد اقل پرازنده : 1 GHz
  • کارت گرافیک با شتابدهنده : OpenGL 1.3 یا بالاتر

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:12  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی pes2012 final

پس از مدت ها انتظار و پس از انتشار 2 دموی مختلف از بازی معروف و جذاب Pro Evolution Soccer 2012 تحول فوتبال پس 2012 هم اکنون نوبت به انتشار نسخه پایانی آن رسیده است. این بازی کامپیوتر که محصول کمپانی معروف Konami است و در زمینه ارائه بازی های ورزشی توانسته جایگاه اختصاصی و خوبی را برای خود کسب کند. بازی Pro Evolution Soccer 2012 که به بازی PES 2012 معروف است را بصورت کامل و با لینکی مستقیم دانلود PES برای شما کاربران دانلود رایگان آماده کردیم.
همانطور که در نسخه قبلی یعنی PES 2011 شاهد رونمایی های جدیدی از کمپانی Konami بوده ایم در دانلود PES 2012 این نسخه گرافیک بازی کامپیوتر واقعی تر شده است و بازیکنان خود به تنهایی دارای قدرت تصمیم گیری هستند که Konami این قابلیت را هوش مصنوعی نامیده است. تاکتیک های جدید و اضافه شده در بازی و سیستم های جدید برای چینش بازیکنان از قابلیت های جدید این بازی بشمار می آید.
همچنین تمامی عیب ها از قبیل برگشت برای جلوگیری از زد حمله و و انجام حرکات خودکار برطرف شده است. بازی PES 2012 در بین همه این قابیلت ها بازی کردن بصورت آنلاین بسیار جذابتر شده است و وجود داور های جدید، توپ و لباس ها جدید، ابزارهای جدید برای ساخت بازیکن، ورزشگاه های جدید از امکانات و ویژگی های دیگر PES 2012 بشمار می آیند که براحتی میتواند کاربر را مجذوب خود کند. هم اکنون سایت بزرگ نرم افزاری دانلود بازی رایگان این بازی دانلود PES 2012 را بصورت کرک شده و پچ آماده برای شما کاربران قرار داده است.

Pro Evolution Soccer 2012 Final PES 2012 PC Game - بازی فوتبال پس 2012 تحول فوتبال

ویژگیهای جدید بازی Pro Evolution Soccer 2012 پس 2012

  • قابلیت هوش مصنوعی برای بازیکنان در هنگام بازی (برای اولین بار و بصورت کامل در نسخه PES 2012)
  • حرکات، ظاهر و عکس العمل های بازیکنان در این بازی نسبت به نسخه های قبل بسیار بهتر و زیباتر شده است
  • درگیری های بین 2 بازیکن واقعی تر شده است
  • تمامی عیب ها و باگ های داوری برطرف شده است
  • دارای توپ های جدید، کفش جدید، ورزشگاه های جدید، تیم های جدید و ...
  • گرافیک در این بازی بروز رسانی شده است
  • کنترل و حفظ بهتر توپ
  • حمایت قوی بازیکنان

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7
  • رم: حداقل 1 GB و 2 GB پیشنهاد می شود
  • پردازنده: Pentium 2.4 GHZ single core
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9c
  • گرافیک: Nvidia GeForce 6600 و بالاتر یا ATI Radeon X1300 و بالاتر
  • فضای هارد: حدود 8 GB

توجه : شما باید تمامی لینک های داخل فایل متنی زیر را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Pro-Evolution-Soccer-2012-PES-2012-PC-Game-www.fdl.ir.part01.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.
برای کرک فایل ReadMe را حتما مطالعه کنید. و در صورتی که می خواهید فقط سریال نامبر استفاده کنید:
HJJN-XJ64-363X-99V5-KSJ4
33CF-3PS5-CH3F-CYWA-JERW




ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:,ساعت 23:50  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی angry birds (به فارسی: پرندگان عصبانی) محبوب ترین بازی سبک اکشن/پازل برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازی سازی Rovio Mobile برنامه نویسی و توسط Chillingo منتشر شد. چندی پیش بود که نسخه 2.1.0 این بازی کامپیوتر توسط سایت دانلود رایگان برای دانلود در اختیار شما طرفداران fdl قرار گرفت. هم اکنون بازی Angry Birds 2012 نسخه 2.1.0 مخصوص کریسمس 2012 شامل تمام قسمت های پرندگان عصبانی Seasons به اضافه کریسمس 2012 است که امیدواریم هدیه ای به دوستان و هموطنان اقلیت مذهبی ما باشد.

Angry Birds Seasons 2.1.0 PC Game - دانلود angry birds پرندگان خشمگین کریسمس 2012

سایت دانلود رایگان بازی angry birds را به صورت کرک شده در اختیار شما قرار می دهد. کافی است این بازی را دانلود کنید. فایل کرک شده را بعد از نصب جایگزین فایل اصلی کنید و در بخش وارد کردن key هر عددی که دلتان خواست وارد کنید و به صورت نامحدود مراحل را بازی کنید. امیدواریم از دانلود Angry Birds Seasons از بخش بازی "دانلود رایگان" لذت ببرید.


 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:,ساعت 12:41  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی luxor

 

بازی Luxor یکی از بهترین بازی های مرحله ای سبک شوتر است که شما هیچ وقت تجربه بازی آن با کیفیت HD را نداشته اید. شرکت بازی سازی لاکسر , لوکسر, این بار کیفیت HD را ارائه داده تا تجربه جدید را نصیب شما کند. سایت دانلود رایگان نسخه نهایی پرتابل آن را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهد. پاسخ خدای ایسیس را بدهید و توپ های رنگی که از مسیر رد می شوند تا به اهرام برسند را با ترکیب حداقل سه توپ همرنگ از بین ببرید تا جایزه ها و ابزارهای جدید نصیب شما شود. همچنین شما می توانید از سایت دانلود رایگان نسخه های قبلی Luxor را دانلود کنید و از بازی با آنها لذت ببرید.

Luxor HD final portable - دانلود بازی Luxor HD نسخه نهایی پرتابل

سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی luxor

  • سیستم عامل : Windows XP/Vista
  • پردازنده : 800 Mhz
  • حافظه : 128 MB
  • درایو کارت گرافیک و شتاب دهنده : DirectX: 9.0
  • فضای خالی دیسک : 55 MB

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:,ساعت 14:21  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد