صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

     به وبلاگ صابردانلود خوش آمدید

 

+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,ساعت 17:33  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی زیبای آندروید Angry Birds: Happy 2nd Birthday v2.0.2

angry1 بازی زیبای Angry Birds: Happy 2nd Birthday v2.0.2

پرندگان عصبانی این بار به مناسبت دومین سالگرد جشن تولدشان مشغول جشن و پایکوبی هستند. اما باز هم خوک های بدجنس و شرور، در صدد طرح نقشه ای جدید هستند تا با یک تیر دو نشان بزنند. هم مهمانی پرندگان عصبانی را خراب کرده وهم تخم های ارزشمند آنها را بدزدند. با قدرت کوبنده پرندگان عصبانی، قلعه خوک ها را ویران کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 11:20  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی هیجان انگیز Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0

angry11 بازی هیجان انگیز Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0

در روز های تعطیلات سال اژدها در کشور چین، هنوز هم پرندگان ما از تعقیب کردن خوک ها دست بر نداشته اند. نام این نسخه جدید Angry Birds Seasons: Year of the Dragon است که سراسر پر از خوک ها و پرنده هاست. با نشانه گیری های دقیق خود، قلعه خوک های بدجنس را نابود کرده و آنها را از بین ببرید. در این بازی نیز عقاب های اژدهایی به کمک پرندگان خشمگین آمده اند


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:21  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی زیبای Ice Runner v1.04

ice1 بازی زیبای Ice Runner v1.04

حتما سری انیمیشن های زیبای عصر یخبندان را دیده اید. یکی از موضوعات فرعی در این انیمیشن ها، داستان سنجاب بازیگوش و فندق جادویی اوست. فندقی که به هر نحو از دست این سنجاب فرار میکند. حالا باید در بازی Ice Runner همراه با این سنجاب بد اقبال، بدوید تا بالاخره در پایان، شاید به فندق دست پیدا کردید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:18  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی pes2012 finalبرای اندروید

 

pes1 بازی فوق العاده PES 2012 Pro Evolution Soccer v1.0.1

بدون شک انتشار بازی زیبای PES 2012 Pro Evolution Soccer در PC، تحول بزرگی در بازی های کامپیوتری فوتبال ایجاد کرد. این بازی زیبا که هم اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است با حرکات زیبا و واقع گرایانه و تکنیک های بی نظیر بازیکنان، علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. داشتن مود های مختلف جهت بازی مثل داشتن لیگ قهرمانان اروپا، لیگ های کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، و قابلیت بازی به صورت قهرمانی یا CUP قاره ای و جام ملت های مختلف از ویژگی های این بازی پر طرفدار و محبوب میباشد.

 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:,ساعت 12:14  توسط محمدصابر مشایخی 

AngryBirds Seasons بازی بی نظیر  Angry Birds Seasons: Moon Festival v1.6.0

پرندگان خشمگین تعطیلات پاییز خود را جشن می گیرند. در ماه سپتامبر ماه کامل است، و پرندگان عصبانی به چین می روند تا در جشنواره Mooncake شرکت کنند. این جشن ۳۰۰۰ سال است که برگزار می شود و محصول یکی از مهم ترین تعطیلات چینی است و خوک ها هم می توانند خود را در میان تمام جشن ها پنهان کنند. به پرندگان عصبانی کمک کنید تا در ۳۰ مرحله از تعقیب خوک ها راحت شوند. Angry Birds محبوب ترین بازی مبتی بر فیزیک جهان است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:,ساعت 12:14  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازیrush downبرای اندروید

 

rush1 بازی زیبای Rush Down v1.0.5

بازی Rush Down، یکی از بازی های سبک falling یا سقوط کننده می باشد که قوانین خاص خود را دارد. باید با گوشی خود آدم خطی را کنترل کنید تا به خط پایان برسد. در راه سقوط نیز باید سکه ها و اشیایی که در بازی وجود دارد را بگیرید تا قدرت خود را افزایش دهید. هر چقدر قدرتتان زیاد تر شود، آدم خطی نیز بزرگتر میشود و سقوط شما نیز راحت تر خواهد بود.

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:,ساعت 12:11  توسط محمدصابر مشایخی 

fight1 بازی مهیج Fight Game : Heroes v1.01

روزانه هزاران نفر در درگیری های خیابانی کشته می شوند. شما باید دسته گنگستری خودتان را از میان سخت ترین گروه سربازان خیابانی تشکیل بدهید و با کتک زدن تبهکاران پول بدست آورید. در بازی Fight Game : Heroes شما باید سعی کنید زنده بمانید و رشد کنید، در محله های خطرناک باید قبل از اینکه آنها شما را بکشند، تبهکاران خطرناک را از بین ببرید. تبهکارانی که فقط برای پول زندگی میکنند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:,ساعت 12:10  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد