WYSIWYG Web Builder 6.5.1 Portable - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

WYSIWYG Web Builder 6.5.1 Portable - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی

دیگر لازم نیست در اینترنت به دنبال آموزش ساخت سایت یا طراحان طراحی وب سایت باشید و حتی برای ساخت وبلاگ هم به این و آن رو بیاندازید زیرا سایت دانلود رایگان نرم افزار ساخت رایگان سایت را امکان پذیر کرده و نرم افزاری را معرفی می کند که طراحی سایت را بدون نیاز به آموزش طراحی سایت و حتی دانستن زبان HTML امکانپذیر می سازد. پس دست بکار شوید و این نرم افزار را دانلود کنید تا نحوه ساختن سایت را با روشی متفاوت تجربه کنید.
نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی یک WYSIWYG (آنچه می بینید همان است که بدست می آورید) برنامه ای مناسب برای ایجاد طراحی صفحات وب است. عنوان WYSIWYG برنامه در واقع به این معنی است که تمام صفحه ای که نمایش داده خواهد شد در واقع همان خواهد بود که طراحی شده است و این عنوان برای این نرم افزار آن را به یک ابزار فدرتمند مبدل کرده است. در واقع این برنامه یک تولید کننده تگ HTML (زبان نشانه گذاری ابر متنی) می باشد که تنها با اشاره و کلیک بر روی تابع مورد نظر در برنامه می توانید یک صفحه وب بدون یادگیری HTML ایجاد کنید. تنها با کشیدن و رها کردن اشیاء مورد نیاز در صفحه وب خود به راحتی یک سایت زیبا را می توانید ایجاد کنید و بعد از تمام شدن کارتان با استفاده از ابزار انتشار آن را به سرور خود بفرستید. نرم افزار Web Builder به شما امکان کنترل کامل بر روی محتوا و قالب و طرح وب سایت شما را می دهد.

WYSIWYG Web Builder 6.5.1 Portable - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:50  توسط محمدصابر مشایخی 

PlayStation 2 Emulator - PS2 to PC - شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر شخصی

یکی از مشهور ترین کنسول های خانگی پلی استیشن دو از شرکت سونی می باشد که با گرافیک و دقت بالای خود در اجرای بازی ها یکی از محبوبترین کنسول های زمان خود و حال می باشد. برای اجرای بازی های زیبا و هیجان انگیز PS2 که معمولا به صورت dvd عرضه می شوند سایت دانلود رایگان (فری دانلود) اولین سایتی است که نرم افزاری را به شما معرفی می کند تا بتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود و ویندوز ایکس پی بازی های PS2 را بدون نیاز به کنسول آن اجرا کنید. این نرم افزار با شبیه سازی PlayStation 2 یک محیط کاملا مجازی برای راه اندازی دی وی دی های بازی PS2 فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا بیش از 90% این بازی های را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. همچنین پشتیبانی از دو ورژن PSX2 و PSX2 SSE از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های PS2 که نیاز به حافظه و گرافیک بالایی دارند باید سخت افزار مورد نیاز را داشته باشید ، به همین دلیل امکان دارد نرم افزار یا بعضی از بازی ها در کامپیوتر قابل اجرا نباشند.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - PlayStation 2 Emulator - PS2 to PC - شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر شخصی

 

  • شبیه سازی PlayStation 2 برای کامپیوتر

  • قابل اجرا در ویندوز ایکس پی

  • اجرای بازی های دی وی دی پلی استیشن 2

  • پشتیبانی از دو نسخه ی پلی استیشن PSX2 و PSX2 SSE


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:40  توسط محمدصابر مشایخی 

GameGain v2.9.1.2008 - بهینه سازی رایانه برای بازی

یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.

GameGain v2.9.1.2008 - بهینه سازی رایانه برای بازی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:40  توسط محمدصابر مشایخی 

Windows XP SP3 - دانلود ویندوز xp ایکس پی سرویس پک 3 نسخه اصلی

 

در فرهنگ رایانه سیستم عامل نرم‌افزاری است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و بستری را فراهم می‌سازد که نرم افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند. سیستم عامل خدماتی به برنامه‌های کاربردی و کاربر ارائه می‌دهد. برنامه‌های کاربردی یا از طریق واسطهای برنامه نویسی کاربردی (Application User Interface-APIs) و یا از طرق فراخوانی های سیستم (system call) به این خدمات دسترسی دارند. با فراخوانی این واسط ها، برنامه‌های کاربردی می‌توانند سرویسی را از سیستم عامل درخواست کنند، پارامتر ها را انتقال دهند، و پاسخ عملیات را دریافت کنند. ممکن است کاربران با بعضی انواع واسط کاربری نرم افزار مثل واسط خط فرمان (Command Line Interface-CLI) یا یک واسط کاربری گرافیکی (Graphical User Interface-GUI) با سیستم عامل تعامل کنند. برای کامپیوتر های دستی و رومیزی، عموما واسط کاربری به عنوان بخشی از سیستم عامل در نظر گرفته می‌شود. در سیستم های بزرگ و چند کاربره مثل یونیکس و سیستم های شبیه یونیکس، واسط کاربری معمولا به عنوان یک برنامه کاربردی که خارج از سیستم عامل اجرا می‌شود پیاده سازی می‌شود.

ویندوز ایکس پی (به انگلیسی: Windows XP) یکی از سیستم عامل‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز ایکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز ایکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز ایکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد.

با توجه به پرطرفدار بودن این نرم افزار سیستم عامل, سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما دوستداران خود ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 را به صورت سورس اورجینال مایکروسافت همراه با مدیا پلیر 11 و اینترنت ایکسپلورر 7 با قابلیت ساتا ساپورت در اختیار کاربران عزیز ایرانی قرار داده است. این نسخه کامل ترین نسخه موجود در بین سایت های فارسی دانلود می باشد و نسخه ۵٫۱.۲۶۰۰v.۵۵۱۲ Serivce Pack 3 می باشد که نسخه کاملا پایداری می باشد. موارد خاصی در نسخه بروز شده ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 نهادینه شده است که دانستن آنها برای کاربران حرفه ای که از این سیستم عامل شرکت مایکروسافت به صورت دائمی استفاده می کنند بسیار مهم است. در ضمن این سیستم عامل تا تاریخ April 8, 2014 از سوی مایکروسافت پشتیبانی می شود و بروزرسانی منتشر خواهد شد.

Windows XP SP3 - دانلود ویندوز xp ایکس پی سرویس پک 3 نسخه اصلی

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:59  توسط محمدصابر مشایخی 

Portable Micro Windows XP - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب

یا تا به حال شده است که به یک ویندوز بدون نیاز به نصب نیاز پیدا کنید ؟! برای مثال وقتی بر روی رایانه ای ویندوز 7 نصب باشد و بخواهید کار کوتاهی را از طریق ویندوز ایکس پی بر روی همین ویندوز انجام دهید، در این مواقع یک ویندوز بدون نیاز به نصب می تواند بسیار کارساز باشد. یا شاید هم برای شما پیش آمده باشد که ویندوز XP تان خراب شده باشد ونتوانید وارد آن بشوید و یا به دلیل ویروسی شدن سیستم شما بقدری کند شده است که قادر به انجام کاری نیستید که در این مواقع استفاده از ویندوز های پرتابل می تواند گزینه مناسبی باشد. البته این را هم در نظر بگیرید که شاید شما با درایو ویندوز خود کار دارید و نمی خواهید آن را فرمت کنید تا Win XP جدیدی را نصب کنید. در این گونه مواقع این گونه ویندوز های پرتابل می توانند باعث شوند که شما به اطلاعات هارد خودتان دسترسی داشته باشید.
Micro Windows XP نسخه پرتابل ویندوز ایکس پی است که می تواند با استفاده از سی دی یا فلش اجرا شود. با این ویندوز کم حجم بدون نیاز به نرم افزار های ماشین مجازی از جمله VMWARE به راحتی می توانید ویندوز ایکس پی پرتابل را در هر Windows دیگری اجرا کنید. این Windows کاملا آپدیت شده می باشد و تمام امکانات یک ویندوز ایکس پی را داراست و به راحتی می توانید از آن به صورت اشتراکی و بدون نیاز به نصب استفاده کنید. هم اینک شما عزیزان می توانید با دانلود کم حجم و به راحتی این پک با ارزش را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید. امیدواریم با دانلود ویندوز ایکس پی پرتابل بتوانید مشکلاتی که گاهی با خرابی ویندوزتان دارید را مرتفع کنید.

Portable Micro Windows XP (2010) - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:59  توسط محمدصابر مشایخی 

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 - دانلود IDM جدید

نرم افزار IDM یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final - دانلود internet download manager جدید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:55  توسط محمدصابر مشایخی 

Automatic Wallpaper Changer 4.10.33 - نرم افزار تغییر تصویر پس زمینه اتوماتیک

اگر از ثابت بودن تصاویر پس زمینه دسکتاپ خود خسته شدید دیگر جای نگرانی نیست چرا که با نرم افزار Automatic Wallpaper Changer از سایت دانلود نرم افزار رایگان شما قادر خواهید بود تصاویر مود علاقه خود را انتخاب کرده و برای عوض شدن آن ها زمانی را اختصاص دهید تا این نرم افزار بصورت خودکار تصویر پس زمینه دسکتاپ شما را تغییر دهد. این نرم افزار تغییر والپیپر دسکتاپ دارای ویژگی های متعددی همچون تنظیم میزان روشنایی، ایجاد افکت در هنگام تغییر تصاویر، تنظیم خودکار تصاویر برای یکی شدن با ابعاد دسکتاپ است. در واقع شما بوسیله نرم افزار دسکتاپ Automatic Wallpaper Changer میتوانید به دسکتاپ خود جلوه خاصی بدهید.

Automatic Wallpaper Changer 4.10.33 - نرم افزار تغییر تصویر پس زمینه اتوماتیک

ویژگی های نرم افزار تغییر والپیپر اتوماتیک

  • انتخاب تصویر بصورت تکی، گروهی و یا انتخاب از دایرکتوری (پوشه)
  • زمان بندی برای تغییر تصاویر
  • ایجاد جلوه ها و افکت های مختلف در هنگام تغییر تصاویر
  • یکسان سازی تصاویر با دسکتاپ
  • تنظیم میزان نور، روشنایی و ...
  • پشتیبانی فرمت های تصویری BMP، JPG، JPEG، GIF، PNG، PCX، TGA، RLE
  • استفاده از کلید میانبر برای تغییر دستی تصاویر


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:52  توسط محمدصابر مشایخی 

PDF Converter Pro 11.01 - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

نرم افزاری حرفه ای جامع و قدرتمند از سایت نرم افزار دانلود رایگان برای تبدیل اسناد پی دی اف به 149 فرمت دیگر است. در واقع بوسیله این نرم افزار تبدیل شما میتوانید تمامی اطلاعات موجود در یک سند پی دی اف همراه با جدول ها لینک ها، کدها و ... را بدون کوچکترین تغییراتی به فرمت دیگری تبدیل کنید. نهایت سرعت و قدرت در تبدیل و پشتیبانی از چند زبانه بودن نرم افزار از قابلیت های این نرم افزار است که آن را در میان کاربران محبوب کرده است. علاوه بر این استفاده از سیستم رمز گذاری و رمز نگاری میتواند امینت را در اسناد پی دی اف برای شما برقرار کند بدون آنکه نگران تغییراتی در محتوای اسناد باشید. اگر به دنبال یک نرم افزار دانلود تبدیل PDF قدرتمند برای اسناد پی دی اف هستید پیشنهاد میکنیم نرم افزار PDF Converter Pro را از دست ندهید.

PDF Converter Pro 11.01 - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

نرم افزار تبدیلPDF با پشتیبانی از 149 فرمت فایل

مایکروسافت ورد (DOC، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint)، مایکروسافت اکسل (XLS، XLSX)، مایکروسافت پاورپوینت (PPT، PPTX)، مایکروسافت Visio (VSD)، مایکروسافت با این نسخه ها کار میکند (WDB، WPS، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint، XLSX)، اتوکد (DWG، DXF، DWF) ، کرل دراو (CDR)، نرم افزار Corel ارائه (SHW)، WordPerfect (WP5، WP6، WPD، WPF)، WordStar (WS)، DocuWorks (XDW)، QuattroPro (WB1، WB2، WQ1)، قالب متن غنی (RTF)، فرمت متن (TXT)، اچ تی ام ال (HTM، HTML)، ویندوز مپ (BMP)، JPEG تصویر فشرده (JPG، JPEG، JP2) و غیره در 149 فرمت فایل.

تبدیل PDF به فرمت های

PDF به Word، DOC به PDF، قابلیت تبدیل به PDF، XLS به PDF، XLSX به PDF، PPT به PDF، PPTX به PDF، VSD به PDF، WDB به PDF، WPS به PDF، قابلیت تبدیل به PDF، XLSX به PDF، DWG به PDF، DXF به PDF، PDF، DWF به پی دی اف، CDR PDF، SHW به PDF، WP5 به WP6 به PDF، PDF، WPF WPD به PDF، WS به PDF، XDW به PDF، WB1 به PDF، WB2 به PDF، WQ1 به PDF RTF به PDF، TXT به PDF، HTM به PDF، HTML را به PDF، BMP به PDF، JPG به PDF، JPEG به PDF، JP2 به PDF، GIF به PDF، DCX به PDF، TIFF را به PDF، TIF به PDF، PNG PDF، PCX را به PDF، پی دی اف به پی دی اف، پی آر تی به PDF و غیره 149 فرمت فایل.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:51  توسط محمدصابر مشایخی 

Guitar Pro 6.1.1 r10791 Final - دانلود نرم افزار تمرین گیتار حرفه ای

نرم افزار Guitar Pro همان طور که از نام آن پیداست برنامه ای چند رسانه ای بسیار کارآمد برای تمرین گیتار از سایت دانلود رایگان نرم افزار میباشد. می توان گفت Guitar Pro اولین و مهمترین برنامه طراحی شده برای ویرایش نت های گیتار، گیتار باس و دیگر آلات 4 و 8 رشته ای می باشد. این نرم افزار با تکنیک ها و روش های حرفه ای و در عین حال بسیار ساده میتواند شما را به یک گیتاریست حرفه ای تبدیل کند. شما با استفاده از یک گیتار مجازی و آموزش های قدم به قدم برنامه می توانید به یادگیری گیتار بپردازید. حتی میتوانید آموزش کوک کردن گیتار را نیز به صورت مجازی آموزش ببینید. این نرم افزار تمرین گیتار علاوه بر آموزش گیتار میتوانید آموزش کار با باس و دیگر سازهای رشته ای را نیز یاد بگیرید.

Guitar Pro 6.1.1 r10791 Final - دانلود نرم افزار تمرین گیتار حرفه ای

ویژگی های اصلی نرم افزار تمرین گیتار

  • وجود سازهای متنوع و آماده برای یادگیری نت
  • وجود انواع گیتار های مجازی
  • کوک کردن گیتار و آموزش کوک کردن بر روی گیتار مجازی
  • ساخت نت جدید
  • ساخت موسیقی جدید از روی گیتار
  • قابلیت ضبط موسیقی
  • نحوه کارکرد و آموزش باس
  • ایجاد تغییرات در نت
  • گرفتن آکورد بصورت مجازی


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:45  توسط محمدصابر مشایخی 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

     به وبلاگ صابردانلود خوش آمدید

 

+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,ساعت 17:33  توسط محمدصابر مشایخی 

PowerArchiver 2011 12.11.02 Portable - دانلود نرم افزار فشرده سازی قدرتمند

نرم افزاری برای فشرده سازی و آرشیو کردن کردن فایل های فشرده است.بوسیله این نرم افزار فشرده کردن فایل شما میتوانید فایل های تسوط نرم افزار 7-ZIP فشرده شده و یکی از نرم افزارهای معروف در زمینه فشرده سازی است را استخراج کنید. همچنین پشتیبانی از فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 و RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و ... میتوانید نیاز شما را برای فشرده سازی فایل ها در فرمت های خاص برطرف کند.
علاوه بر این مشاهده فایل های TXT, RTF, BMP, ICO, WMF, EMF, GIF که فشرده شده اسند بصورت مستقل از قابلیلت این نرم افزار است. در واقع محیط زیبای این نرم افزار با قابلیت جستجوی قوی یک فایل در میان آرشیوها و قابلیت رمز گذاری با امنیت بالا و تعمیر کردن فایل های ZIP خراب شده میتواند مورد توجه قرارگیرد. هم اکنون میتوانید نرم افزار PowerArchiver را بصورت قابل حمل از سایت دانلود برنامه رایگان دریافت کنید.

PowerArchiver 2011 12.11.02 Portable - دانلود نرم افزار فشرده سازی قدرتمند

ویژگی های نرم افزار فشرده ساز قدرتمند

  • پشتیبانی از فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 و RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و ...
  • پشتیبانی از XXE و UUE برای فایل های کدگذاری شده
  • دارای بسیاری از عملیات بایگانی قدرتمند (از جمله: تغییر نام فایل ها در بایگانی، آرشیو پوشه ها، آزمایش کردن آرشیو، مشاهده و نوشتن نظرات، نصبی کردن آرشیو و بایگانی، چک کردن برای ویروس ها)
  • مشاهده فایل های فشرده TXT, RTF, BMP, ICO, WMF, EMF, GIF و JPG
  • قابلیت کشیدن و رها کردن (Drog and Drop)
  • توانایی تبدیل فرمت های فشرده به یکدیگر همانند Zip به GZ و ...
  • ابزاری برای تعمیر بایگانی خراب ZIP
  • ابزاری برای استخراج آرشیو های متعدد در یک بار
  • ابزاری برای ایجاد اسکریپت های پشتیبان گیری و اجرا پشتیبان گیری خودکار
  • استخراج کردن و فشرده سازی فایل ها بصورت دسته های
  • نهایت سرعت در فشرده سازی و استخراج
  • چاپ لیست های فشرده شده و یا تبدیل لیست به فرمت TXT و HTML برای مشاهده


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:48  توسط محمدصابر مشایخی 

Apple iTunes 10.5.3 32-bit - دانلود آیتیونز برای ویندوز

نرم افزار iTunes برنامه مالتی مدیا برای پخش فایل های صوتی تصویری و مدیریت گسترده انواع رسانه تحت سیستم عامل ویندوز است. آیتیونز محصول شرکت کامپیوتری Apple است که 2 نسخه تحت مک و تحت ویندوز دارد. سایت دانلود رایگان نسخه 32 بیتی مخصوص ویندوز را برای شما منتشر می کند. نسخه iTunes 10.5.3.3 جدیدترین نسخه تا این تاریخ است که بر روی سایت قرار میگیرد.

Apple iTunes 10.5.3 32-bit - دانلود آیتیونز برای ویندوز

یا امکانات این نرم افزار می توانید تمام موسیقی های رایانه خود را دسته بندی کنید. اطلاعات فایل های صوتی و تصویریتان را ویرایش کنید. آنها را بر روی دیسک ها ذخیره سازی و آرشیو کنید. تلفن هوشمند آیفون و آیپد و آیپاد خود را به رایانه وصل کنید و فایل ها و برنامه هایتان را بر روی آن نصب کنید. همچنین می توانید از فروشگاه اپل برنامه , آهنگ و بازی دانلود و نصب کنید. همچنین قابلیت پردازش و تبدیل انواع فایل ها به فرمت قابل پخش در دستگاه اپل شما نیز یکی دیگر از قابلیت های این برنامه مالتی مدیا است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:46  توسط محمدصابر مشایخی 

Mozilla Firefox 10.0 Final - دانلود فایرفاکس 10 نهایی

 

Mozilla Firefox 10 مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 9 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند. هم اکنون گروه دانلود نرم افزار رایگان به شما پیشنهاد میکند تا این برنامه دانلود موزیلا جدید فایرفاکس 9 را از سایت ما دریافت کنید.

Mozilla Firefox 10.0 Final - دانلود فایرفاکس 10

ویژگی های نرم افزار Mozilla Firefox 10

  • سرعت بالا در بارگذاری صفحات
  • پشتیبانی از HTML نسخه ۵
  • پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
  • دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت با سپری قدرتمند
  • جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی و جاسوس ها
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • زیبایی در طراحی با رابط کاربری آسان
  • دارای پوسته های مختلف و دانلود آن ها از طریق سایت موزیلا
  • قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر و امنیت بیشتر

قابلیت های جدید فایرفاکس 10

  • دکمه فوروارد تا زمانی که یک بار بازگشت را نزنید نمایش داده نمی شود
  • خیلی از ابزارک های فایرفاکس به صورت پیش فرض از ورژن های قبل به این ورژن آپدیت می شوند و سازگار هستند
  • قابلیت ضد خط شکن شدن لبه ها برای WebGL در موتور نرم افزار نهاده شده است
  • چرخش سه بعدی CSS3 هم اکنون پشتیبانی می شود.
  • المنت برای متن های 2جهته استاندارد شده است.
  • قابلیت API تمام صفحه شدن برای داشتن سایت هایی که با بارگذاری تمام صفحه می شوند ایجاد شده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:43  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد